لزوم اجرای پروژه های در شان شهر شیراز به عنوان سومین حرم اهل بیت (ع) و شهر گردشگری

قائدی گفت: اگر معتقدیم شیراز پایتخت تمدن پارسی و سومین حرم اهل بیت (ع) و شهر گردشگری است باید اعتقاد داشته باشیم پروژه هایی در شان شهر شیراز انجام دهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «نواب قائدی»، امروز (سه شنبه 27 آبان) در آئین بهره برداری از پل چپگرد «دلگشا» از سمت میدان «گلستان» شیراز گفت:در شرایط اقتصادی سخت امروز در جای جای شهر شیراز در شرق، بلوار «مولوی»، جنوب تقاطع های غیر همسطح بزرگراه «شهید سلیمانی، خط 2 و سه مترو در حال انجام است.

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز افزود: این چپگرد در شورای چهارم و شهرداری قبل احداث شد که افتتاح آن به دلیل تملک و جلب رضایت شهروندانی که املاک آنها در مسیر بود و مشکلات جانبی آن به طول انجامید.

وی اضافه کرد: اگر معتقدیم شیراز پایتخت تمدن پارسی و سومین حرم اهل بیت (ع) و شهر گردشگری است باید اعتقاد داشته باشیم پروژه هایی در شان شهر شیراز انجام دهیم.

قائدی تاکید کرد: نور پردازی تقاطع های غیر همسطح و اجرای سنگفرش در باغ «ارم» و ... برای متفاوت ماندن شهر شیراز است و زیبا سازی را مورد توجه قرار دهیم.

وی ادامه داد: مشکلات اقتصادی مردم و معیشت مردم زیاد است و بعضا شهروندان گلایه از اجرای پروژه ها دارند اما وظایف مدیریت شهری اجرای پروژه های عمرانی، فرهنگی، عمران و آبادی شهر است.

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز اعلام اضافه کرد: نهضت آسفالت در سه میلیون متر مربع معابر شهر انجام شده و تمام معابر دارای مشکل را به عنوان حداقل دغدغه شهروندان آسفالت خواهیم کرد.

کد خبر 994258

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha