امروز یکی از معضلات اساسی در مسیر پیشرفت انقلاب مشکلات اقتصادی است

آیت الله علم الهدی با بیان اینکه همه عرصه های امروز انقلاب اسلامی خاک ریز جبهه است که اگر همه‌ مدیران پشت خاک ریز باشند این انقلاب با هیچ مشکلی مواجه نمی شود، گفت:امروز یکی از معضلات اساسی در مسیر پیشرفت انقلاب مشکلات اقتصادی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، آیت الله «سید احمد علم الهدی» امروز (۲۷ آبان) در دیدار با سرپرست اداره کل کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی با بیان اینکه همه عرصه های امروز انقلاب اسلامی خاک ریز جبهه است، اگر همه‌ مدیران پشت خاک ریز باشند این انقلاب با هیچ مشکلی مواجه نمی شود، گفت: شما عزیزان در یک جریانی قرار گرفتید که اگر سنگ از سر راه اسلام و انقلاب اسلامی بردارید موفق خواهید بود.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی افزود:مسائل اقتصادی این روزها سنگی برای انقلاب است که مستلزم عمل پدافندی شما عزیزان است، به خاطر عملکرد اشتباه در حفظ ارزش پول ملی خیلی از سودجویان به مشهد می آیند تا از خرید و فروش ارز سودهای کلان دریافت کنند اما این اقشار آسیب پذیر مشهد هستند که در فشار زیاد معیشت قرار می گیرند و دچار مشکلات اقتصادی فراوان می گردند.

 

وی ضمن تاکید بر اهمیت مسائل اقتصادی ادامه داد: متاسفانه به خاطر شرایط امروز این بیماری بسیاری از کارگرهای روزمزد بیکار شدند و حتی توان تامین وعده های غذایی خود را ندارند، امروزه یکی از مشکلات اساسی در مسیر پیشرفت انقلاب اسلامی، مشکلات اقتصادی است.

 

آیت الله علم الهدی اظهارکرد:در حال حاضر قیمت ارز دچار ثبات نیست، به همین خاطر خیلی از سودجویان اقدام به خرید و فروش کلان اقلام ضروری می کنند و پولش را به خارج از کشور می برند و برای خود امکانات رفاهی تامین می کنند ولی آن کسی که ضربه سنگینی می خورد مردم عادی هستند که حتی توان پرداخت اجاره خانه خود را ندارند.

 

امام جمعه مشهد گفت:می خواستم از شما درخواست کنم روابط بین کارگر و کارآفرین را مدیریت کنید و کارآفرین را در حوزه تولید و کشاورزی تشویق کنید زیرا اگر حوزه تولید و کشاورزی به درستی راه اندازی شود دیگر شاهد مشاغل روزمزدی نخواهیم بود.

 

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: نگذارید زندگی کارگری ملعبه سیاسیون شود، متاسفانه اقشار کم برخوردار به خاطر شرایط سخت اقتصادی فشار زیادی را تحمل می کنن، انشاالله با همت و غیرت در کنار قشر آسیب پذیر باشید و نگذارید شرایط سخت اقتصادی فشار مضاعفی به او وارد کند.

کد خبر 994294

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha