عدم رعایت شیوه نامه های بهداشتی در ادارات تخلف است و برخورد می شود

فرماندار مانه و سملقان گفت: رعایت نکردن شیوه نامه های بهداشتی در جهت مقابله با کرونا در ادارات تخلف است و با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از آشخانه؛ «محمودرضا معموری» روز سه شنبه (۲۷ آبان ماه) در جلسه شورای اداری اظهارداشت: طی بازدید از بانک های شهرستان متاسفانه برخی از بانک ها شیوه نامه های بهداشتی کرونا را رعایت نمی کردند.

 

فرماندار مانه و سملقان بیان کرد: این بازدیدها به صورت سرزده از بانک ها، ادارات و سطح شهرستان به طور مستمر انجام می شود و در صورت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی برخورد قانونی خواهد شد.

 

وی با بیان این مطلب که شهرستان مانه و سملقان از حالت زرد به نارنجی تبدیل شده است، افزود: متاسفانه ۱۰ درصد از معلمان در این شهرستان به کرونا مبتلا شده اند.

 

معموری با اشاره به اینکه محدودیت ها از شنبه بیشتر خواهد شد، گفت: با همکاری همه دستگاه ها و مردم وضعیت را به زرد و پایین تر برگردانیم.

 

فرماندار مانه و سملقان با بیان اینکه کل اعتبارات اختصاص داده شده در سال جاری 36 میلیارد تومان است، افزود: مدیران دستگاه های اجرایی پیگیر جذب اعتبارات ملی از تهران باشند و به اعتبارات کمیته برنامه ریزی اکتفا نکنند.

 

وی با بیان اینکه اگر در اداره ای، رئیس به هر دلیلی نباشد حتما جانشین داشته باشد تا کار مردم انجام شود، افزود: پاسخ درست به ارباب رجوع باید مدنظر مدیران و کارمندان قرار بگیرد.

 

فرماندار مانه و سملقان گفت: برخی از مدیران این وظیفه را دارند که با برنامه ریزی در حوزه شهرستان یک روستا را سرکشی کنند و مشکلات را از نزدیک بررسی و آن را برطرف کنند.

 

امام جمعه شهر آشخانه هم گفت: تندرستی، امنیت، روزی فراوان، رفاه و آسایش از مواردی است که اگر در زندگی نداشته باشیم دچار کمبود خواهیم شد.

 

حجت الاسلام «عباسعلی احمدزاده» افزود: از زحمات کادر درمانی و پزشکان تشکر می کنیم و از مردم می خواهیم که شیوه نامه های بهداشتی برای مقابله با کرونا را رعایت کنند.

 

وی بیان کرد: مسئولان به فکر برطرف شدن معیشت مردم باشند و جلوی تورم و گرانی های بی مورد را بگیرند.

 

دادستان مانه و سملقان هم گفت: وظایفی که مدیران دارند و در قانون به آن اشاره شده متاسفانه  کمتر به آن توجه شده است.

 

«فیروز چاهی» افزود: در خصوص حقوق عامه، وظایفی است که قوه قضائیه پشتیبان فردی و اجتماعی است.

 

وی بیان کرد: اگر کارکنان اداره ای تخلفی داشته باشند، خود مدیر آن اداره نیز به عنوان مسئول باید پاسخگو باشد.

 

 

 

کد خبر 994314

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha