برنامه های «ایران قوی» در نرم افزار شاد اجرایی شد

مدیر کانون فرهنگی و هنری رأفت شوقان از گسترش فعالیت های این کانون و اجرای طرح ملی «ایران قوی» در نرم افزار شاد با همکاری آموزش و پرورش شهرستان جاجرم خبر داد.

«هاجر السادات هاشمی» مدیر کانون فرهنگی و هنری رأفت شوقان به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: این کانون با همکاری آموزش و پرورش، کانال ارتباطی در نرم افزار شاد راه اندازی کرده و فعالیت های کانون در این کانون منعکس می شود.

 

وی افزود: طرح های اجرایی کانون های مساجد با رویکرد تبیین طرح ملی «ایران قوی»، معرفی و اجرای شنبه های کتاب، روح مقاومت و معرفی شهدای دانش آموز، اجرای  طرح تلاوت نور با قرائت یک صفحه قرآن در روز، تفسیر و آموزش قرآن، برگزاری مسابقات فرهنگی و آموزشی و فراخوان جشنواره ها در این کانال در اختیار مخاطبان قرار می گیرد و پیگیری می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری رأفت شوقان همچنین گفت: به طور کلی برنامه ای هفتگی آماده شده و در اختیار مخاطبان عضو کانال قرار گرفته که روزهای شنبه نقاشی، رنگ آمیزی و نکات تربیتی و اخلاقی در نظر گرفته شده است.

 

وی به روزهای دیگر اشاره کرد و افزود: یک‌شنبه انیمیشن، خلاقیت و احکام، دوشنبه آموزش بافتنی، کاردستی و آموزش قرآن و سه شنبه نیز شامل شعرخوانی، قصه خوانی و داستان و معرفی الگوی برتر پیش بینی شده است.

 

هاشمی برنامه روزهای چهارشنبه و پنج شنبه را نیز به ترتیب  شامل  بازی و سرگرمی، گلدوزی، آشنایی با پیامبران و ائمه اطهار علیهم السلام و نیز ورزش، هوش و معما و آشنایی با شهدا  اعلام کرد.

 

وی با عنوان اینکه جمعه ها علاوه بر آشنایی با ابعاد شخصیت منجی عالم بشریت و تبیین موضوع مهدویت و انتظار، مسابقات فرهنگی نیز در این کانال بارگذاری می شود، افزود: مسابقات طراحی شده از محتوا و مطالب ارائه شده در طول هفته خواهد بود.

 

گفتنی است، کانون فرهنگی و هنری رأفت در نخستین رویداد ملی فهما جزء کانون های برتر استان و از رابطین اصلی شبکه فهما در شهرستان جاجرم است.

 

 

کد خبر 994344

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha