کاهش ۳۰ درصدی جمعیت کیفری زندان های فارس تا پایان سال

حجت الاسلام موسوی گفت: همزمان با اجرای طرح پایش در زندان مرکزی شیراز به ۴۰ نفر از زندانیان مرخصی پایان حبس داده خواهد شد که ۳۰ درصد جمعیت کیفری زندان های فارس را تا پایان سال کاهش خواهد داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «سید کاظم موسوی»، امروز (سه شنبه 27 آبان) در اجرای طرح پایش زندانیان زندان مرکزی شیراز گفت: توجه به زندان های فارس و زندانیان از مزایای مدیریت جدید در دستگاه قضایی است.

رئیس کل دادگستری فارس افزود: زندانیان باید با استفاده از مزایای تسهیلات قانونی آزادی و تخفیف مجازات برای اصلاح خود و تغییر مسیر زندگی تلاش کنند.

وی اضافه کرد: مدیران زندان های استان در بحران کرونا عملکرد مطلوبی داشته اند که موجب شده کمترین آسیب به زندانیان را در پی داشته باشد.

حجت الاسلام موسوی از اعطای مرخصی پایان حبس به زندانیان خبر داد و عنوان کرد: همزمان با اجرای طرح پایش در زندان مرکزی شیراز به 40 نفر از زندانیان مرخصی پایان حبس داده خواهد شد که 30 درصد جمعیت کیفری زندان های فارس را تا پایان سال کاهش خواهد داد.

وی ادامه داد: در اجرای یک طرح هماهنگ میان دادسراها و نیروی انتظامی فارس از معرفی متهمان با جرایم سبک به زندان ها جلوگیری خواهد شد.

رئیس کل دادگستری فارس تصریح کرد: بازدید قضات ناظر در زندان ها به صورت هفتگی انجام می شود و با انجام سالهای مستمر این بازدیدها استان فارس در زمینه بازدید قضات، رتبه برتر کشور را کسب کرده است.

کد خبر 994361

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha