متهم مدعی خلبانی به همراه چهار محافظ خود دستگیر شد

ناصرخاکی با اعلام خبر بازداشت متهم مدعی خلبانی به همراه چهار محافظ خود در شهرستان فردیس گفت: این فرد با لباس خلبانی و نشان رسمی متعلق به هواپیمای جمهوری اسلامی ایران به دادستانی برای تودیع وثیقه متهم دیگری مراجعه کرده بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « حسین ناصرخاکی» از بازداشت خلبان قلابی در شهرستان فردیس خبر داد و گفت: این فرد با لباس خلبانی و نشان رسمی متعلق به هواپیمای جمهوری اسلامی ایران به دادستانی برای تودیع وثیقه متهم دیگری مراجعه کرده بود. 

 

دادستان عمومی و انقلاب فردیس افزود: این متهم با نام مستعار بابک با ارائه اوراق و اسناد مدعی بود که خلبان شخصی مسئولان عالی نظام است و همین امر مورد تردید دادستان قرار گرفت و دستور بررسی اسناد ارائه شده صادر شد. 

 

وی با اشاره به بررسی اسناد ارائه شده عنوان کرد: بررسی ها و اسعلام ها با همت دستگاه های اطلاعاتی انجام شد که براساس آن مشخص گردید این فرد بدون داشتن سابقه خلبانی با غصب این عنوان و با هدف نفوذ برخلاف حق و مقررات قانونی، جعل کارت خلبانی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران فعالیت های محرمانه انجام داده است.

 

ناصرخاکی خاطرنشان کرد: وی چندین بار با فریب افراد صاحب نام همچنین بانوان با عنوان پیشنهاد ازدواج و استفاده از خودروهای لوکس و گران قیمت نزدیک به سه میلیارد تومان کلاهبرداری کرده است. 

 

به دستور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فردیس تصویر این متهم با هدف شناسایی قربانیان دیگر این کلاهبرداری بنابر ماده ۹۶ قانون آئین دادرسی کیفری منتشر می شود.

 

 

کد خبر 994372

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha