وحدت اسلامی یکی از مسائل مهم جهان اسلام است

جوروند وحدت اسلامی را یکی از مسائل مهم جهان اسلام دانست و گفت: اگر مسلمانان جهان با یکدیگر متحد باشند هیچگاه شاهد ظلم مستکبران به مسلمانان و حتی غیرمسلمان نخواهیم بود.

«محمد جوروند» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز، از برگزاری مسابقه پیام وحدت خبر داد و اظهار کرد: مسابقه خطابه خوانی پیام وحدت با محوریت آیات و روایات (وحدت اسلامی) به زبان عربی و فارسی برگزار می‌شود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با بیان اینکه وحدت اسلامی یکی از مسائل مهم جهان اسلام است افزود: به فرموده امام راحل و تاکیدات مقام معظم رهبری اگر مسلمانان جهان با یکدیگر متحد باشند هیچگاه شاهد ظلم مستکبران به مسلمانان و حتی غیرمسلمان نخواهیم بود.

 

وی در ادامه با اعلام آغاز این مسابقه عنوان کرد: معاونت قرآن و عترت با همکاری سایر ارگان‌های مذهبی دینی به خصوص ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اقدام به برگزاری این مسابقه کرده‌اند.

 

دبیر شورای هماهنگی کانون های مساجد خوزستان با تقدیر از نهادها و دستگاه‌های مختلف مجری این برنامه تصریح کرد: از عموم مردم و علاقه‌مندان حضور در این مسابقه خواهشمند است آثار خود را به دبیرخانه این مسابقه ارسال کنند.

 

وی به نحوه ارسال آثار اشاره کرد و یاد آور شد: شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار خود را از طریق پیام‌رسان‌های واتساپ، ایتا، بله به شماره ۰۹۰۲۱۱۴۳۳۵۱ و یا ایمیل quran.ahvaz@gmail.com  و همچنین اینستاگرام  quran.khzارسال کنند.

 

گفتنی است، رونمایی از پوستر این مسابقه در نماز جمعه توسط نماینده ولی فقیه در استان، رئیس کل دادگستری و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان انجام شد.

 

کد خبر 994379

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha