پیمان خواهرخواندگی شهرداری بهشهر و ساوه

میرزازنجانی گفت: پیمان خواهرخواندگی بین شهرداری بهشهر و ساوه با موضوع انار به عنوان محصول کشاورزی مشترک بسته و منعقد شد.

«پوریا میرزازنجانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران در بهشهر اظهار کرد: خواهرخواندگی قراردادی است بین سران مملکتی یا سران دو شهر که برای ایجاد همبستگی و اتحاد بیشتر انسانی و فرهنگی بسته می‌شود.

شهردار بهشهر افزود: توسعه مبادلات گسترده محصولات درخصوص برگزاری جشنواره انار بین دو شهر به منظور دوستی و تعمیق روابط شهروندان، عقد تفاهم نامه های فرهنگی وهنری درحوزه مرتبط،  برگزاری رویدادهای مهم از جمله نمایشگاه و رویدادهای اقتصادی و کارآفرینی مشترک فرهنگی وعلمی در دو شهر با توجه به اشتراکات باغداری در ترویج انار و مبادلات آموزشی و مطالعاتی ویژه نحوه کاشت و صادرات از جمله مفاد این پیمان خواهرخواندگی بین شهرداری بهشهر و ساوه بوده است.

وی با اشاره به نامگذاری یکی ازخیابان های بهشهر به نام "ساوه " و ساخت نماد هویتی میان دوشهر یادآور شد: افزایش تعاملات گردشگری علمی و احداث پارک علمی و پژوهشی با توجه به قابلیت های موجود در پرورش انار از برنامه های مهمی است که در دست اقدام است.

 

میرزازنجانی گفت: پیمان خواهرخواندگی بین شهرداری بهشهر و ساوه با موضوع انار به عنوان محصول کشاورزی مشترک بسته و منعقد شد.

شهردار بهشهر با اشاره به  فراهم ساختن فرصت عرضه کالا وخدمات بومی در دو شهر  بهشهر و ساوه یادآور شد: براساس تفاهم نامه در ۱۴ بند  و یک تبصره، بر گسترش پیوند اقتصادی و تبادلات تجاری بین دو شهردر راستای توسعه اقتصادی بهشهر و ساوه تاکید کرد.

 

کد خبر 994447

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha