احیای دامداری ۱۵۰۰ راسی دام سنگین به همت اوقاف در گلستان

حق شناس از احیای دامداری دام سنگین یک هزار و ۵۰۰ راسی در استان گلستان به همت اوقاف و امور خیریه گلستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «هادی حق شناس» صبح امروز (چهارشنبه 28 آبان) در آیین بهره برداری از 15 پروژه اوقاف و امور خیریه استان گلستان در امامزاده 9 تن(علیه السلام) گرگان اظهار کرد: موقوفات در استان گلستان قابل توجه است و مردم از این موقوفات بهره مند هستند.

 

استاندار گلستان ادامه داد: برنامه های اوقاف برای بهسازی و بازسازی اماکن مقدسه قابل تقدیر است و در مجموعه اوقاف و امور خیریه به خوبی به نیات واقفان اهتمام می شود.

 

حق شناس بیان کرد: اوقاف در حوزه توسعه اقتصادی نقش مهمی دارد  و کار ماندگاری در مجموعه اوقاف در استان گلستان اجرا می شود.

 

وی گفت: امیدواریم با نگاه تیزبینانه رئیس سازمان اوقاف حتما در کنار احیای موقوفات به موضوع سرمایه گذاری و اقتصادی نیز در موقوفات اهتمام شود.

 

استاندار گلستان یادآور شد: دوران تحریم های ظالمانه آمریکایی ها را سپری می کنیم و سه سال از این تحریم ها می گذرد و استفاده اقتصادی از این موقوفات می تواند مشکلات مردم را کاهش دهد.

 

حق شناس به افتتاح 15 پروژه اوقاف و امور خیریه گلستان اشاره کرد و  بیان کرد: براساس این پروژه ها دامداری یک هزار و 500 راسی که چند سالی راکد بود به همت اوقاف احیا می شود و امیدواریم هرچه زودتر این دامداری به بهره برداری برسد و مردم استان از این موقوفه بهره مند شوند.

کد خبر 994586

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha