اهدای ۱۳ عدد تبلت به دانش آموزان بی بضاعت آموزشگاه سیفیه شهرستان ملایر

بیات گفت: ۱۳ عدد تبلت به دانش آموزان بی بضاعت آموزشگاه نمونه سیفیه شهرستان ملایر در راستای پویش کمک های مؤمنانه اهداشد.

   «مسلم بیات» در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در ملایر گفت: در راستای پویش کمک‌های مومنانه و به همت جمعی از خیرین بزرگوار 13 عدد تبلت به ارزش 300 ملیون ریال به دانش آموزان بی بضاعت آموزشگاه نمونه سیفیه شهرستان اهداشد.

 معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش ملایر افزود:  تقویت و کیفیت بخشی به آموزش مجازی مطابق با سرفصل دروس ،تشکیل کلاس درس و ارتباط دوسویه معلم و دانش آموز در قالب گروه ،فعالیت های حوزه پرورشی و تربیت بدنی، بررسی و نظارت مدیران ، ارتباط اولیا و مدیران و ادامه کلیه فعالیت های هر واحد و حوزه اداری در بستر نرم افزار شاد به طور جدی در حال انجام و پیگیری است و در این میان خیرین هستند که با کمک های مومنانه اجازه نخواهند داد دانش آموزی از آموزش جا بماند.

وی همچنین با قدردانی از حضور همیشه در صحنه خیرین و مدیریت و عوامل اجرایی آموزشگاه نمونه سیفیه خاطرنشان کرد: این نوع کمک های مومنانه در بستر آموزش و پرورش علاوه بر به همراه داشتن پاداش اخروی زیرساخت تحصیل دانش آموزان و درنهایت پیشرفت کشور را فراهم می کند.

طرح‌های ابتکاری حوزه پرورشی استان با جدیت در شهرستان ملایرپیگیری می شود.

 معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ملایر در ادامه با بیان اینکه  طرح‌های ابتکاری حوزه پرورشی استان با جدیت در شهرستان ملایرپیگیری می شود.گفت: با توجه به درگیری کشور با بیماری کرونا و تشدید شیوع آن در جامعه و عدم امکان برگزاری طرح های حضوری تربیتی در مدارس حوزه قرآن و نماز استان اقدام به ابداع طرح های ابتکاری با محوریت نماز و قرآن کرده است تا بدون نیاز به حضور دانش آموزان و در منزل قابلیت اجرا داشته باشد.

وی افزود: مشکل عدم دسترسی حضوری به دانش آموزان و اجرای برنامه های متنوع به شکل قبل نه تنها موجب تضعیف برنامه ها در حوزه پرورشی نشده است که با پیگیری راهکارهای جدید، ایده پردازی و خلاقیت طرح و برنامه های مجازی با جدیت دنبال می شود.

ویاز اجرای طرحهای ابتکاری در فضای مجازری در حوزه  پرورشی خبر داد و تصریح کرد:  این طرح‌ها شامل نمازجماعت با خانواده در خانه ، جشن تکلیف خانوادگی با عنوان همراه با خانواده تا آستان بندگی و طرح کرامت فاطمی با محوریت کمک های مومنانه است. 

وی با اشاره به اینکه در  طرح نماز جماعت در خانه  دانش‌آموزان باید از برگزاری عکس نماز جماعت خود با خانواده عکس گرفته و به اموزش و پرورش تحویل دهند گفتک به آثار برگزیده جوایز  نفیسی اهدا می‌شود.

بیات اضافه کرد: همه ساله جشن تکلیف برای دانش آموزان به صورت متمرکز برگزار می‌شد که امسال  این تجمع را نداریم و برگزاری جشن تکلیف دختران  9 ساله و پسران 15 ساله پایه هشتم نیز از دیگر طرح ها است که با عنوان طرح «همراه با خانواده در آستان بندگی »اجرا می شود.

معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش ملایر با بیان اینکه همچنین بحث کمکهای مومنانه نیز در حال انجام است گفت: در این زمینه آموزش و پروش با همکاری بسیج دانش‌آموزی تا کنون در این زمینه کمک ها را داشته  است و طرح کرامت فاطمی با محوریت کمک های مومنانه  ادامه دارد.

کد خبر 994621

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha