سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با توان کامل در حوزه اجرای مراسم و تولیدات فرهنگی ایستاده است

رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران گفت: سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با توان کامل در حوزه اجرای مراسم و تولیدات فرهنگی ایستاده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان­های تهران، حجت الاسلام میثم امرودی رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران صبح امروز در دیدار با ریاست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: متاسفانه در شرایط موجود و پیش بینی ها کرونا در کشور ما مهمان است و در سازمان فرهنگی هنری شهرداری بنا را بر این گذاشتیم با توجه به اقبال مردم به سمت فضای مجازی، برنامه های قوی و تاثیرگذار در این حوزه ساخته شود.


وی ادامه داد: اعزام گروه های جهادی به مناطق محروم، ساخت کلیپ، اپلیکشن، سرود های انقلابی و مذهبی، تولیدات پاسخ های شبهات جوانان، مهدویت، عروسک و بازی برای بچه ها، برگزاری مسابقات فرهنگی، برپایی نمایشگاه های متعدد اجتماعی و فرهنگی از جمله کارهای ما در این حوزه خواهد بود که سرمایه گذاری وسیعی روی آن صورت گرفته است.


امرودی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران را یکی از بازوان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در حوزه اجرای مراسم توصیف کرد و تصریح کرد: حاضر هستیم تفاهم نامه ای با شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی که وظیفه اجرای مراسم در کشور رابر عهده دارد در خصوص مراسم های قطعی و دفعی داشته باشیم که هر آنچه در حوزه مراسم اعم از ساخت آثار فاخر مراسمی مانند: تیزر، سرود، اپلیکیشن، موشنگرافی و... که این نهاد تقاضا داشته باشد، با بهترین کیفیت ارائه دهیم.


رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران اظهار داشت: با توجه به اینکه شاید برای اجرای مراسم، در فضای باز مراسم محدودیت داشته باشیم، ما سالن های بزرگ شهرداری را در اختیار شما برای اجرای مراسم قرار خواهیم داد.
حجت الاسلام سید محسن محمودی ریاست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران نیز در این دیدار گفت: در حوزه مراسم با شرایط موجود باید دنبال کار نو و جدید باشیم  مراسم ما همان است ولی شکل جدید پیدا کرده است.


وی گفت: در حوزه مراسم با توجه به شرایطی که در 13آبان امسال شکل گرفت باید پیش بینی داشته باشیم که اگر شرایط مراسم 13آبان دوباره تکرار شد، کار جایگزین میدانی محدود و رسانه ای قوی انجام شود.
حجت الاسلام محمودی در پایان با تقدیر از روحیه همکاری که در سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در اجرای مراسم هست بیان کرد: خوشبختانه با وجود جنابعالی و دوستان با روحیه همکاری و همدلی که وجود دارد ما برای مناسبت ها دغدغه کمتری در این سطح داریم و لازم است با همکاری سایر نهادها در حوزه اجرای مراسم برنامه ریزی های مدون صورت گیرد.

کد خبر 994676

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha