توزیع کمک‌های مومنانه بین خانواده‌های آسیب‌دیده بانه در ایام کرونا

عطاء‌الله امینی از توزیع کمک‌های مومنانه بین خانواده‌های آسیب دیده و بی‌بضاعت این شهرستان در ایام کرونا خبر داد و گفت: این اقدام با همکاری و مشارکت خیرین انجام شده است.

عطاء‌الله امینی مسوول هیئت مذهبی محمد رسول‌الله(ص) شهرستان بانه در گفتگو با خبرنگار خبرگزای شبستان کردستان اعلام کرد: این هیئت بمدت یکسال است در شهرستان بانه شروع به فعالیت کرده و از زمان آغاز بیماری و شیوه ویروس کرونا در شهرستان بانه و روستاهای تابعه اقدام شایسته ای انجام داده است.

 

وی به اقدامات انجام شده توسط این هیئت مذهبی در بانه پرداخت و بیان کرد: گندزدایی معابر عمومی، مساجد، توزیع کمک‌های مومنانه در چند مرحله و اهدا به خانواده‌های بی‌بضاعت و آسیب دیده، توزیع ماسک رایگان بین مردم و غیره توسط این هیئت مذهبی انجام شده است

 

مسوول هیئت مذهبی محمد رسول الله(ص) شهرستان بانه عنوان کرد: اعضاء و رابطین هیئت محمدرسول الله(ص) با تمام توان و خالصانه در کنار مردم شهرستان بانه آماده هرگونه خدمات رسانی و کمک به مردم است.

 

امینی از مشارکت خیرین شهرستان بانه در تهیه کمک‌های مومنانه خبر داد و عنوان کر د: این افراد در ایام کرونایی همدل و همراه مردم بوده و هستند.

 

گفتنی است، در حال حاضر در استان کردستان 600 هیئت مذهبی فعال هستند که در برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی و مسجدی فعالیت دارند.

کد خبر 994716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha