برای تکمیل ساختمان انتقال خون ۶۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است

عبداللی گفت:ساختمان انتقال خون خیابان سناباد که قرار بوده ۲ ساله تکمیل و به بهره‌برداری برسد اکنون پس از گذشت ۱۱ سال همچنان درگیر مشکل کمبود اعتبار است و برای تکمیل آن حدود ۶۰ میلیاردتومان بودجه نیاز داریم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «مجید عبداللهی» عصر(۲۸ آبان) در دیدار با مدیرکل سازمان انتقال خون خراسان رضوی ضمن تقدیر از استقبال خوب شهروندان در روزهای اخیر برای اهدای خون، اظهارکرد: علیرغم محدودیت فضا و امکانات، می‌بینیم که شهروندان ساعت‌ها برای اهدای خون صبر می‌کنند؛ چنین افرادی برای ما بسیار ارزشمند هستند و وظیفه ما تکریم و بزرگداشت و حفظ آنها است.

 

مدیرکل سازمان انتقال خون خراسان رضوی با بیان اینکه هرساله به دلیل آغاز فصل سرما شاهد کاهش مراجعه مردم برای اهدای خون هستیم، گفت: امسال با شیوع کرونا، عدم مراجعه تشدید شده و لذا شرایط خون استان و کشور کاهنده است.

 

وی در ادامه شرایط مراکز اهدای خون مشهد از نظر مساحت و نیروی انسانی را نامناسب خواند و افزود: متاسفانه این مشکلات و مسائل کمتر مورد توجه مسئولان بالادستی قرار گرفته است.

 

عبداللهی ادامه داد:به عنوان مثال، ساختمان انتقال خون خیابان سناباد که قرار بوده ۲ ساله تکمیل و به بهره‌برداری برسد، اکنون پس از گذشت ۱۱ سال همچنان درگیر مشکل کمبود اعتبار است و برای تکمیل آن حدود ۶۰ میلیاردتومان بودجه نیاز داریم.

کد خبر 994792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha