برگزاری مسابقه عکاسی «من و کتابم» در آستارا

خاصی پور از برگزاری دومین دوره مسابقه عکاسی با تلفن همراه با عنوان «من و کتابم» در بندر آستارا خبر داد.

«وحید خاصی پور» امروز(چهارشنبه، ۲۸ آبان) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از آستارا،اظهارکرد: دومین دوره مسابقه عکاسی«من و کتابم» به همت سازمان مردم نهاد پویندگان آرمان شهر فردا و با همکاری فرمانداری، اداره ورزش و جوانان و اداره کتابخانه های عمومی برگزار می شود.

 

رییس اداره ورزش و جوانان بندر آستارا با بیان اینکه این مسابقه به مناسبت بیست و هشتمین دوره هفته کتاب در این شهرستان برگزار می شود، افزود: علاقمندان برای شرکت در مسابقه با تلفن همراه خود در زمینه های کتابخانه شخصی، تجربیات خوانش گروهی کتاب، خانواده کتابخوان، ایستگاه مطالعه، کتابخانه مدارس، کتابخانه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، کتابخوانی در طبیعت و روستاها و برنامه های هفته کتاب عکس گرفته و همراه نام و نام خانوادگی و موضوع عکس ها به شماره ۰۹۱۱۹۸۶۰۲۲۸ در نرم افزار واتساپ ارسال کنند.

 

وی ۳۰ آذر را آخرین مهلت ارسال آثار جهت شرکت در مسابقه عکاسی«من و کتابم» اعلام کرد و گفت: حداکثر تعداد عکس های ارسالی برای هر شرکت کننده ۵ قطعه عکس می باشد.

 

خاصی پور تصریح کرد: آثار برتر طی مراسمی با اهدای جوایز نفیس تقدیر و درقالب نمایشگاه عرضه می شود.

 

رییس اداره ورزش و جوانان بندر آستارا با بیان اینکه این مسابقه عکاسی با هدف ترویچ فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در بین آحاد جامعه برگزار می شود، افزود: کتاب غذای روح انسان است و فرهنگ کتابخوانی باید از خانواده ها آغاز و از کودکی در افراد نهادینه شود.

 

خاصی پور با اشاره به اینکه در اولین دوره مسابقه عکاسی«من و کتابم» ۱۰۰ عکس به دبیرخانه جشنواره ارسال شده بود،خاطرنشان کرد: پیش بینی می شود امسال آثار زیادی به دبیرخانه جشنواره ارسال شود.

کد خبر 994821

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha