اجرای ۱۲ برنامه محوری توسط اداره تبلیغات اسلامی ملایر در هفته بسیج

حجت الاسلام نجفی گفت: ۱۲ برنامه محوری توسط اداره تبلیغات اسلامی ملایر در هفته بسیج اجرا می‌شود.

«حجت‌الاسلام روح الله نجفی» در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در ملایر گفت: بسیج لشکر مخلص خدا و خدمت‌گزار مردم بوده و در تمام صحنه‌های انقلاب با اخلاص و فداکاری آماده نقش‌آفرینی است.

 

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر افزود: بسیج در ماموریت‌های دشوار و خطرآفرین همچون مبارزه با طاغوت و دفاع مقدس و تشکیل هسته مقاومت خوش درخشیده و به عنوان اُسوه از آن یاد می‌شود.

 

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر با بیان اینکه همه ساله همزمان با هفته گرامیداشت بسیج اداره تبلیغات اسلامی ملایر نیز با همکاری حوزه‌های مقاومت بسیج به ویژه بسیج روحانیون برنامه‌های مختلفی را در سطح شهرستان اجرا می‌کندافزود:  امسال به توجه به وضعیت کشور و همچنین شیوع بیماری کرونا برنامه‌های  بسیج بیشتر به سمت کمکهای جهادی و به صورت محدود برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه در هفته بسیج فعالیت‌های تبلیغی روحانیون و  ائمه جماعات انجام می‌شود  افزود: تنها به وسیله روحیه بسیجی می‌توان برنامه‌های تبلیغی را پیش برد و روحانیون  باید برنامه هایی با وضعیت موجود داشته باشند.


 مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایربا بیان اینکه شعارامسال هفته بسیج  "بسیج پیشرو در خدمت و امید آفرین" است از اجرای  12 برنامه محوری توسط اداره تبلیغات اسلامی ملایر با همکاری حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج در شهرستان ملایر در این هفته خبر داد و تصریح کرد: دیدار روحانیون بسیجی با امام جمعه شهر ملایر،دیدار با چند تن از خانواده معظم شهدا با رعایت همه پروتکل‌های بهداشتی  از جمله این برنامه ها است.

وی به غبارروبی گلزار مطهر شهدا در هفته بسیج با همکاری حوزه‌های مقاومت بسیج و روحانیون اشاره کرد و گفت: ویزیت رایگان بسیج پزشکی در مساجد ، مشاوره حقوقی رایگان در مساجد، نذر خون از دیگر برنامه هی پیش بینی شده این اداره در هفته بسیج خواهد بود.

 وی از  دیدار مسئولان تبلیغات اسلامی با فرماندهان بسیج شهرستان خبر داد و گفت:گروه‌های جهادی برای کمک به سالمندان در درب منازل نیز تشکیل و در این زمینه خدمات خود را به این افراد در محلات مختلف سطح شهر ملایر خواهند داشت.

 وی بهئ برگزاری مسابقه کتابخوانی دفاع مقدس در هفته بسیج اشاره کرد و گفت: اطلاعات این مسابقه نیز از طریق فضای مجازی بزودی اعلام می‌شود.

حجت الاسلام نجفی به برگزاری نمایشگاه عکس دفاع مقدس در درب مساجد در هفته بسیج اشاره کرد و گفت: همچنین برنامه های فرهنگی و تبلیغی متناسب با این هفته نیز در فضای مجازی توسط اداره تبلیغات اسلامی ملایر  بارگزاری و منتشر می‌شود.

وی ، دیوار نویسی و نصب  عکس شهید با وصیت نامه در درب منازل خانواده شهدا، فضا سازی سطح شهر با همکاری سایر ارگان ها و نهادها، کمک های مومنانه و...  از دیگر برنامه‌های اداره نبلیغات اسلامی ملایر در هفته بسیج برشمرد.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر به تشکیل قرارگاه خدمت رسانی حاج قاسم سلیمانی با حضور مسئولین گروه های جهادی گفت: با ورود ویروس کرونا به کشور  قرارگاه جهادی شهید قاسم سلیمانی  تشکیل و در بخش‌های مختلف اقداماتی نظیر ایجاد کارگاه‌های تولید ماسک و دستکش، گندزدایی و ضدعفونی معابر، همراهی کادر درمان و تدفین بیماران کرونایی وکمک مومنانه انجام شده است.

وی افزود: خدمت رسانی در حوزه های مختلف از مزایای این طرح است که باعث قوت گرفتن نیروهای جهادی خواهد شد که گروه جهادی کریمه اهل بیت در هفته گذشته در اولین اقدام خود به  روستای گرجایی در قالب کاروان خدمت نسبت به به طبخ و توزیع ۶۰۰ پرس غذای گرم طبخ و  بین مردم روستا  اقدام کردند.

کد خبر 994880

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha