اجرای طرح کلیات جامع مدیریت هوشمند محدودیت ها با هدف مقابله با ویروس کرونا در البرز

فردی از اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت ها کرونایی خبر داد و گفت: کلیات طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت ها با هدف مقابله با ویروس کرونا در البرز اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « نورمحمد فردی» در جمع خبرنگاران در خصوص اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت ها کرونایی گفت: کلیات طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت ها با هدف مقابله با ویروس کرونا در البرز اجرا می شود. 

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز افزود: بنابر تصمیم ستادملی کرونا شهرها از نظر شیوع بیماری کرونا به سه دسته قرمز، نارنجی و زرد تصیم بندی شدند.

 

وی با اشاره به اینکه شهر کرج، فردیس، نظرآباد، ساوجبلاغ در وضعیت قرمز و شهرهای اشتهارد و طالقان نارنجی هستند بیان کرد: شاخص تعیین وضعیت در شهرها متناسب با تست مثبت کرونا معین شده است.

 

وی با بیان اینکه ضروری است شهروندان خود را ملزم به اجرای مقررات معین شده بدانند، ادامه داد: تذکر کتبی، انفصال از خدمت کارکنان و مدیران دولتی، پلمب، جریمه نقدی ضماینت اجراء این طرح است.

 

فردی خاطرنشان کرد: جریمه معین شده برای خودروهای شخصی از ۵ تا ۱۰ میلیون ریال است که شهروندان باید با توجه به مقررات معین شده نسبت به ترددهای غیرضروری به شهرهای قرمز بپرهیزند.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز در پایان متذکر شد: کلیات محدودیت های جامع هوشمند این طرح از ابتدای آذرماه به مدت ۲ هفته آغاز می شود و چنانچه همچنان شاهد رشد شیوع بیماری باشیم این طرح تمدید می شود. 

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 994999

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha