ضرورت حمایت از اصحاب رسانه در حوزه کرونا

متکی گفت: کرونا معیشت اصحاب رسانه را با مشکل رو به رو کرده و نیاز است در این ایام حمایت های بیشتری از اصحاب رسانه به ویژه اصحاب رسانه فعال در حوزه کرونا صورت بگیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «علی متکی» ظهر امروز (پنجشنبه 29 آبان) در ششمین جلسه کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان گلستان اظهار کرد: به واسطه همکاری رسانه ها و اقناع سازی جامعه کمترین شایعات کرونایی را در استان مشاهده می کنیم که جای دارد از همت رسانه ها در این زمینه تشکر کنم.

 

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گلستان ادامه داد: یکی از مباحث مهم برای اصحاب رسانه بحث معیشت است و عزیزان رسانه ای در بحث معیشت زیان می بینند و انتظار است که در حوزه اطلاع رسانی کرونا حمایت های بیشتری از اصحاب رسانه صورت بگیرد.

 

متکی بیان کرد: پروتکل های بهداشتی که وزارت بهداشت ارائه می کند و در ستاد استانی نیز به آن تاکید می شود گاهی دوگانگی دارد و این مهم باعث سردرگمی جامعه و یا رسانه ها می شود و باید به این موضوع بپردازیم.

 

وی افزود: با توجه به رسالت خطیر اطلاع رسانی ضروری است در ایام محدودیت های کرونایی شرایطی برای اصحاب رسانه و بحث تردد در نظر گرفته شود و اگر امکان دارد این موضوع باید در استانداری مورد توجه قرار گیرد تا اصحاب رسانه در این ایام برای تردد با مشکل مواجه نشوند.

 

کد خبر 995015

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha