سومین همایش کتاب سال بانوان با رویکرد بین المللی فراخوان شد

فراخوان سومین همایش کتاب سال بانوان در مراسم اختتامیه مجازی «دومین همایش کتاب سال بانوان» اعلام شد که این همایش پذیرای آثار بانوان در سه عرصه و همچنین پذیرای آثار آقایان و بانوان در بخش ویژه زن و خانواده خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، مراسم اختتامیه دومین همایش ملی کتاب سال بانوان پیش از ظهر امروز(پنجشنبه 29 آبان) در جامعه الزهرا(س) برگزار شد.

 

در این مراسم پس از سخنرانی آیت الله العظمی نوری همدانی، حجت الاسلام والمسلمین مدنی، خانم حقانی و همچنین تجلیل و تقدیر از برگزیدگان، فراخوان سومین همایش کتاب سال بانوان نیز اعلام شد.

 

بر اساس این فراخوان، آثار منتشر شده بانوان در عرصه علوم انسانی اسلامی اعم از تألیف، ترجمه و تصحیح، رساله‌های سطح چهار و دکتری بانوان و مقالات علمی پژوهشی بانوان در عرصه علوم انسانی اسلامی که در سال‌های 98 و 99 تألیف و منتشر شده اند، در این همایش پذیرفته می‌شوند.

 

لازم به توضیح است که محور ویژه سومین همایش همچون همایش گذشته، آثار منتشر شده بانوان و آقایان با موضوع زن و خانواده است که در سال‌های 98 و 99 منتشر شده باشد.

 

طبق اعلام مسؤولان دبیرخانه همایش کتاب سال بانوان، پژوهشگران جهت شرکت در این همایش، فرم ثبت نام را از طریق سایت و یا مراجعه حضوری به دبیرخانه همایش واقع در جامعه‌ الزهرا(س) دریافت کرده و به همراه دو نسخه از اثر خود به دبیرخانه همایش ارسال کنند.

 

پژوهشگران می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت همایش به سایت همایش به آدرس www.ketabebanovan.ir مراجعه کنند.

 

گفتنی است، مهلت ارسال آثار به سومین همایش کتاب سال بانوان تا پایان اسفند 1399 است.

کد خبر 995017

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha