تمامی محدودیت های اعلام شده ستاد ملی مقابله با کرونا در خرم آباد اعمال می شود

طولابی با اشاره به وضعیت قرمز ناشی از شیوع بیماری کرونا در خرم آباد، گفت: به مدت دو هفته تمامی محدودیت های اعلام شده از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا در خرم آباد اعمال می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « جعفر طولابی» امروز(29 آبان) در ستاد کرونای شهرستان خرم آباد، محدودیت هاس ستاد ملی و ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا از اول آذر ماه  به مدت دو هفته در خرم آباد  اعمال می شود.

 

فرماندار خرم آباد با اشاره به وضعیت قرمز ناشی از شیوع بیماری کرونا در شهرستان خرم آباد، افزود:  با همکاری تیم های ارزیابی بر حسن اجرای این محدودیت ها نظارت می شود.

 

وی  با اشاره به اینکه بنا بر اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا سطوح هشدار در سه رنگ نارنجی، زرد و قرمز تقسیم‌بندی شد، افزود: در شهرستان خرم آباد با توجه به وضعیت قرمز ناشی از شیوع بیماری کرونا، تمامی مشاغل و صنوف به جز گروه سطح یک ( مواد غذایی، دارویی و واحدهای خدمات رسان) به مدت دو هفته تعطیل می شوند.

 

طولابی بیان کرد: همچنین باید یک‌ سوم کارکنان دولت در محل کار حاضر شوند اما ورود ارباب رجوع همچنان ممنوع و برگزاری هرگونه جلسه رسمی در مناطق قرمز تا سقف ۱۵ نفر و با رعایت فاصله چهار متر مجاز است.

 

وی خاطرنشان کرد: از روز شنبه اول آذرماه  نسبت به خروج از شهرها سختگیری و تردد از شهر به شهر ممنوع خواهد شد و فعالیت مدارس، دانشگاه‌ها و برگزاری آزمون‌ها غیرحضوری است.

 

طولابی بیان کرد: در راستای تقویت نظارت تیمی متشکل از وزارت بهداشت، پلیس اماکن ناجا و اتاق اصناف با هدف نظارت بیشتر بر روند اجرای تشکیل خواهد شد

 

وی اضافه کرد: محور اجرای طرح های نظارتی ستاد ملی مبارزه با کرونا خود مردم هستند که با رعایت اصول بهداشتی به ریشه کن شدن این بیماری کمک کنند.

 

طولابی بیان کرد: به دنبال تاکیدات رئیس ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا و پیرو  اطلاع رسانی قبلی مبنی بر احتمال برگزاری مراسم تشییع و تدفین پرجمعیت در شهرستان خرم آباد  با پیگیری‌های فرمانداری  خرم آباد و همکاری نیروی انتظامی و پلیس راهور از برگزاری مراسم تشییع پر جمعیت جلوگیری بعمل آمد.

 

فرماندار خرم آباد اظهار کرد: در همین راستا ضمن برخورد قانونی با شرکت کنندگان از جمله اعمال جریمه پانصد هزار تومانی خودرو شرکت کنندگان از ازدحام جمعیت جلوگیری می شود.

کد خبر 995032

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha