لزوم ثبت کالاها توسط صاحبان مشاغل جهرم در سامانه انبارها

اتحاد به لزوم قبت کالاها از سوی صاحبان مشاغل در راستای جلوگیری از احتکار در سامانه جامع انبارها تاکید کرد.

«بهنام اتحاد» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: با توجه به اهمیت الزام ثبت اطلاعات و ورود و خروج کالاهای مشمول از انبار و مراکز نگهداری لزوم ثبت کالاها در سامانه جامع انبارها ضروری است.

 

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان جهرم افزود: همچنین ثبت ورود و خروج کالاها در سامانه مذکور در راستای اعلام عمومی در رسانه های دیداری و شنیداری الزامی بوده و صاحبان مشاغل باید در این زمینه هر چه سریع تر اقدام کنند.

 

وی بیان کرد: صاحبان انبارهای عمومی، انبارهای توزیع پخش و بنک داران، مزارع، مراکز کشت، صنعت، دامپروری و تمام مراکز نگهداری کالا ها باید نسبت به ثبت اطلاعات انبارها و همچنین ثبت ورود و خروج کالا از انبار خود در سامانه مذکور اقدام کنند .

 

اتحاد تاکید کرد: در صورت عدم ثبت کالا در سامانه جامع انبار از سوی صاحبان مشاغل، این امر تخلف محسوب شده و براساس قانون مطابق با ماده پنج و ۶ آیین نامه اجرایی قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز مشمول جرایم مربوطه می شود.

 

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان جهرم در پایان تصریح کرد: صاحبان مشاغل تنها در صورت ثبت موجودی کالا توسط صاحبان کالا در سامانه جامع انبارها مشمول احتکار نمی شوند.

 

 

 

کد خبر 995063

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha