شادی کتابدارها زمانی است که کودکان و نوجوانان با اشتیاق به سوی کتاب می روند

دوست فاطمیها با اشاره به اهمیت توجه به کتاب و کتابخوانی گفت: شادی کتابدارها زمانی است که کودکان و نوجوانان با اشتیاق به سوی کتاب می روند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، « رقیه دوست فاطمیها» پیش از ظهر امروز در مراسم تجلیل از «کتابداران و کتابخانه های برتر استان یزد» در محل کتابخانه مرکزی یزد گفت: زمانی یک کتابدار شاد می شود که ببیند مخاطبین خود کتابهای مرحوم آذریزدی را در دست گرفته اند و مطالعه می کنند.

وی افزود: زمانی یک کتابدار شاد می شود که یک کودک و نوجوان از مدرسه تا کتابخانه را با شوق و ذوق می دود و به دنبال کتاب مورد نظر خود می گردد.

مدیر کل نهاد کتابخانه های عمومی یزد خاطرنشان کرد: متاسفانه کرونا شرایط ناراحت کننده ای بوجود آورده که امروز حتی نمی توانیم لبخندهای یکدیگر را ببینیم و زیر ماسک ها قرار دارد.

دوست فاطمیها ادامه داد: سال گذشته ما شاهد حضور 500 نفر از همکاران استان در برنامه روز کتاب وکتابدار بودیم اما امسال متفاوت است و به صورت مجازی برگزار می شود و امیدواریم با ریشه کن شدن ویروس کرونا بار دیگر شاهد این حضور باشیم.

وی گفت: امروز کادر درمان تلاش‌های زیادی دارند که امیدواریم بتوانیم با قطح زنجیره کرونا در جهت ریشه کن شدن ویروس کرونا گام برداریم.

کد خبر 995084

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha