وضعیت قرمز و محدودیت های ترافیکی از زبان رئیس پلیس راهور کهگیلویه و بویراحمد

ویسی پور گفت: باتوجه به شرایط کرونایی طرح محدودیت های ترافیکی از روز شنبه اول آذر ماه در همه شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی استان کهگیلویه و بویراحمد اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، سرهنگ «بهنام ویسی پور» امروز (۲۹ آبان ماه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: براساس این طرح، تیم های متشکل از پلیس و دستگاه های امدادرسان در مبادی ورودی و خروجی همه شهرهای کهگیلویه وبویراحمد به جز مارگون و سی سخت برنامه محدودیت رفت و آمد خودروها را اجرا می کنند.

 

رئیس پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد گفت: براساس اعلام ستاد استانی کرونا ورود خودروهایی با پلاک های غیراستانی به شهرهای مذکور و خروج خودروهایی با پلاک های بومی از این شهرها و محدوده آنان ممنوع است.

 

ویسی پور ضمن تاکید بر اینکه پلیس راهور رانندگان متخلف را  جریمه می کند، ادامه داد: رانندگان خودروهایی که قصد تردد از شهرهای با وضعیت قرمز به شهرهای قرمز دیگر دارند در صورت سرپیچی از قانون یک میلیون تومان جریمه می شوند.
 

وی با اشاره به اینکه خودروهای که از شهر نارنجی وارد شهر قرمز شوند ۵۰۰ هزار تومان جریمه خواهند شد، یادآور شد: وسایل نقلیه باربری و مسافربری عمومی مشمول این محدودیت‌ها نمی شود؛ ضمن اینکه علاوه بر جریمه، خودروهایی که تمرد کنند به پارکینگ منتقل می شوند.
 

ویسی پور با بیان اینکه هم اینک وضعیت ویروس کرونا در شهرستان های بویراحمد و کهگیلویه قرمز اعلام شده، گفت: وضعیت ویروس کرونا در شهرستان های گچساران، باشت و چرام نارنجی و درسایر شهرستان های استان زرد است.

کد خبر 995123

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha