زمینه مشارکت مردم در ساخت مسکن محرومان فراهم شود

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، با تأکید بر ضرورت ورود جدی خیرین مسکن ساز در حوزه مسکن محرومان، گفت: در کنار آن باید زمینه مشارکت مردم نیز فراهم شود.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین«سیداحمدرضا شاهرخی»، شامگاه امروز(29آبان) در جلسه هیئت امنای خیرین مسکن ساز اظهار داشت: با علم، درایت، تدبیر و خرد جمعی زمینه مشارکت مردم در ساخت مسکن محرومان فراهم شود.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه ورود خیرین مسکن ساز برای رفع مشکل محرومان ضروری است، افزود: ورود انجمن خیرین مسکن کاری بزرگ برای کمک به مسکن محرومان است.

 

وی فلسفه تشکیل انجمن خیرین مسکن ساز را ساخت مسکن برای محرومان عنوان کرد و گفت: برای رفع مشکل مسکن محرومان و برطرف سازی دغدغه آنان در این زمینه باید انجمن و هیئت مدیره خیرین مسکن ساز ورود جدی داشته باشد.

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی عنوان کرد: مشکلات مناطق حاشیه نشین شهرهای استان لرستان باید از ظرفیت خیرین کشوری استفاده شود.

 

وی عنوان داشت: باید قوانین دست و پاگیر را رفع و مسیر را تسطیح کنیم تا خیرین بیش از گذشته در تأمین مسکن محرومان ورود کنند.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان تأکید کرد: امید است در طرح اقدام ملی مسکن نیز شاهد افزایش آمار ساخت مسکن باشیم نه اینکه از تعداد این آمار کم شود.

کد خبر 995141

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha