فراخوان پویش «مدیریت اپیدمی کووید ۱۹» در همدان

اصغری از آغاز فراخوان پویش «مدیریت اپیدمی کووید ۱۹» ویژه دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی کشور که بومی استان همدان هستند خبر داد.

 «زهرا اصغری»در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان از آغاز فراخوان پویش «مدیریت اپیدمی کووید ۱۹» ویژه دانشجویان استان همدان خبر داد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی همدان اظهار کرد: پویش «مدیریت اپیدمی کووید ۱۹» مختص دانشجویانی است که بومی استان همدان بوده و در دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور مشغول به تحصیل هستند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه این پویش همگام با سراسر کشور در همدان برگزار می شود افزود: دانشجویان علاقمند به شرکت در پویش می بایست صرفا بومی استان همدان بوده و الزاما در شهرهای محل سکونت خود مشغول به خدمت در قالب پویش خواهند بود.

اصغری با اشاره به محورهای ارائه خدمت در مراکز منتخب کووید ۱۹ خاطرنشان کرد: از جمله محورهای این پویش می توان به آموزش، مشاوره تلفنی، مراقبت و پیگیری بیماری، اجرای طرح غربالگری محله محور، کمک به درمان سرپایی در مراکز درمانی، رابط ثبت و گزارش گیری در آزمایشگاه ها، نظارت بر اجرای پروتکل ها و فاصله گذاری اجتماعی و هرگونه کمک داوطلبانه نسبت به رشته تحصیلی، مهارت و ... اشاره کرد.

وی تصریح کرد: فراخوان جذب مشارکت دانشجویان در پویش «مدیریت اپیدمی کووید ۱۹» از روز  پنج شنبه ۲۹ آبان ماه آغاز شده و تا روز دوشنبه مورخ ۳ آذرماه ادامه خواهد داشت.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: علاقمندان به مشارکت در این پویش می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و نحوه ثبت نام به پوستر ذیل مراجعه نمایند.

 

کد خبر 995208

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha