آغاز طرح«شهید سلیمانی» از فردا در آستارا

عباس زاده از اجرای طرح «شهید سلیمانی» از فردا به منظور مقابله با کرونا در شهرستان آستارا خبر داد.

«فردین عباس زاده» امروز(جمعه، ۳۰ آبان) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از آستارا، اظهارکرد: طرح «شهید سلیمانی» از فردا با شعار«هر پایگاه بسیج یک مرکز بهداشت» در شهرستان آستارا آغاز می شود.

 

جانشین سپاه ناحیه آستارا با بیان اینکه این طرح به منظور مقابله با کرونا ویروس در این شهرستان اجرا می شود، افزود: فعالیت های قرارگاه جهادی شهید سلیمانی با همکاری شبکه بهداشت و درمان اجرا می شود.

 

وی با اشاره به اینکه شناسایی افراد مبتلا به کرونا از اهداف طرح«شهید سلیمانی» است، تصریح کرد: امیدواریم با اجرای این طرح میزان مبتلاین و مرگ و میر ناشی از کرونا ویروس کاهش یابد.

 

عباس زاده گفت: در قالب اجرای این طرح فعالیت هایی توسط کمیته های آموزش، منابع انسانی، نظارت و پایش، فناوری اطلاعات، روابط عمومی، حمایت از نیازمندان و ... اجرا می شود.

 

جانشین سپاه ناحیه آستارا اظهارکرد: آگاهی ‌بخشی به مردم و مراقبت خانواده‌ها از خود در برابر کرونا، شناسایی گروه‌ های پرخطر و مبتلا و جلوگیری از عبور و مرور آنان در جامعه، ارائه خدمات بهداشتی به افراد و بیماران نیازمند، سالمندان و گروه‌ های پرخطر از دیگر اهداف این طرح است.

 

وی با بیان اینکه طرح «سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی» بر اساس فرمان حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) در خصوص ورود دوباره جهادگران بسیجی برای مبارزه با کرونا اجرا می شود، گفت: با تفکر بسیجی هر مشکلی حل شدنی است و این را بارها در صحنه های مختلف شاهد بوده ایم.

 

عباس زاده تصریح کرد: به دفعات مکرر شاهد این بوده ایم که هرجا کار به مردم سپرده شد و تفکر جهادی بسیج را حاکم کرده ایم مشکلات رفع شد.

 

جانشین سپاه ناحیه آستارا اجرای طرح«شهید سلیمانی» را نیازمند همکاری مردم دانست و خاطرنشان کرد: تنها راه غلبه بر بیماری کرونا ویروس، رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک است و اگر مردم دستورالعمل ها را رعایت کنند شاهد کاهش آمار مبتلاین و مرگ و میرناشی از این بیماری منحوس خواهیم بود.

کد خبر 995267

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha