رزمایش خدمت در آستارا برگزار می شود

معاشرتی از برگزاری رزمایش خدمت به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در شهرستان آستارا خبر داد.

«رضا معاشرتی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از آستارا اظهارکرد: رزمایش خدمت از امروز (شنبه، ۱ آذر) در مسجد صاحب الزمان(عج) آغاز می شود.

 

مسئول کانون فرهنگی و هنری امام مهدی(عج) بندر آستارا با بیان اینکه این طرح به مدت چهار روز و در قالب طرح کرامت اجرا می شود، افزود: در اجرای این رزمایش برنامه هایی همچون مشاوره خانواده، مشاوره تحصیلی، آموزش اطفاء حریق، ویزیت رایگان و تست فشار خون و قند، مسابقات مختلف ورزشی و آموزش کمک های اولیه پیش بینی شده است.

 

وی تصریح کرد: مشاوره حقوقی، آموزش پسماند، ارائه حواله خرید به افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و آموزش پیشگیری از اعتیاد از دیگر برنامه هایی است که در قالب این رزمایش اجرا می شود.

 

معاشرتی از برپایی میز خدمت با حضور مسئولان دستگاه های اجرایی در مسجد صاحب الزمان(عج) خبر داد و گفت: برگزاری اردوی جهادی تعمیرات سقف ۲ باب منزل و اهدای بسته های غذایی به صورت روزانه برای نیازمندان محل نیز در قالب این رزمایش اجرا می شود.

 

فرمانده پایگاه بسیج مقاومت شهید نوروزی مسجد صاحب الزمان(عج) بندر آستارا ادامه داد: رزمایش خدمت با مشارکت معاونت اجتماعی سپاه ناحیه آستارا، کانون فرهنگی و هنری امام مهدی(عج)، حوزه شهید نقیب زاده و پایگاه مقاومت بسیج شهید عظیم نوروزی برگزار می شود.

 

وی با اشاره به طرح عاشقان ولایت مهدوی، اظهارکرد: این طرح با شعار« وقتی دستی را می‌گیری، بدان دست دیگرت در دست خداست» اجرا می شود.

 

معاشرتی گفت: در قالب این طرح یکصد بسته غذایی هر بسته به ارزش ۲ میلیون ریال تهیه و بین نیازمندان توزیع می شود.

 

مسئول کانون فرهنگی و هنری امام مهدی(عج) بندر آستارا خاطرنشان کرد: خیران برای مشارکت در این امر خداپسندانه می توانند احسانات خود را به صورت نقدی به شماره حساب ۶۰۳۷۹۹۷۲۰۱۸۴۸۲۱۶ به نام رضا معاشرتی واریز کنند.

کد خبر 995299

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha