کانون فرهنگی هنری مهدی موعود (عج) در جذب جوانان به مسجد موفق بوده است

راوند گفت: کانون فرهنگی هنری مهدی موعود (عج) شهرستان بوشهر با برنامه ریزی های مناسب و برگزاری کلاس های آموزشی در جذب جوانان به مسجد موفق بوده است.

«هادی راوند» روز شنبه (1 آذر) در گفتگو با خبرگزاری شبستان در بوشهر با تاکید بر اهمیت حضور جوانان در مساجد اظهار داشت: یکی از مهمترین ماموریت های کانون های فرهنگی هنری مساجد ایجاد فضایی مناسب جهت جذب جوانان به مساجد و پرورش نیروهای خلاق انقلابی می باشد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری مهدی موعود (عج) شهرستان بوشهر ادامه داد: این کانون در راستای جذب جوانان به مسجد اقدامات تاثیرگذاری را داشته که در این خصوص موفق بوده است.

 

وی به برخی اقدامات انجام شده از سوی کانون فرهنگی هنری مهدی موعود (عج) مسجد خاتم الانبیا (ص) شهرستان بوشهر اشاره کرد و افزود: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته کلاس های آموزشی احکام، روان خوانی قرآن مجید و مطالعه صحیح کتاب ویژه سنین کودک و نوجوان به صورت هفتگی در کانون برگزار می شود که استقبال خوبی از این برنامه ها صورت گرفته است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری مهدی موعود (عج) شهرستان بوشهر با اشاره به اینکه برای برگزاری کلاس ها اساتید مجربی انتخاب شده اند افزود: کلاس آموزش احکام با حضور حجت الاسلام محسن اسماعیل پور در روز های شنبه، کلاس روان خوانی قرآن مجید با حضور فالع عریضی در روز های سه شنبه و کلاس های مطالعه صحیح و قصه گویی با حضور سید محمود خادمی پنجشنبه ها در کانون فرهنگی هنری مهدی موعود (عج) مسجد خاتم الانبیا (ص) شهرستان بوشهر برگزاری می گردد.

 

راوند تاکید کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا تمامی کلاس ها با رعایت نکات بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار می شود.

 

وی به دیگر اقدامات انجام شده در راستای جذب جوانان به مسجد اشاره کرد و افزود: کانون فرهنگی هنری مهدی موعود (عج) برنامه های متنوع دیگری از قبیل اردوهای نیم روزی، مسابقات ورزشی و دوچرخه سواری برگزار کرده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری مهدی موعود (عج) شهرستان بوشهر به بخشی از اقدامات این کانون  در وضعیت به وجود آمده ناشی از شیوع بیماری کرونا اشاره کرد ادامه داد: این کانون به صورت مداوم ضدعفونی معابر و محلات را در برنامه خود دارد و همچنین در اقدامی جهادی با همکاری مردم نوعدوست و خیرین نیکوکار از سوی کانون فرهنگی هنری مهدی موعود (عج) هزار 500 بسته کمک معیشتی جمع آوری و میان خانواده های آسیب دیده ناشی از شیوع بیماری کرونا توزیع شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 995321

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha