جریمه ۵۱۱ میلیارد ریالی برای اصناف متخلف در قزوین

محمدی از جریمه ۵۱۱ میلیارد و ۴۰۷ میلیون ریالی متخلفان در حوزه عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در استان قزوین از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

«هوشنگ محمدی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قزوین گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 6 هزار و 203 پرونده در موضوعات تخلفات صنفی، قاچاق کالا و  ارز، بهداشت، درمان و دارو در تعزیرات حکومتی استان قزوین تشکیل شده و مورد رسیدگی قرار گرفته است.

 

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین ادامه داد: از این تعد اد پرونده 5 هزار  و 195 مورد مربوط به پرونده های کالا و خدمات بوده است که تخلفات صورت گرفته در آنها شامل گران فروشی، کم فروشی و عدم درج قیمت بود ه است.

 

وی عنوان کرد: همچنین 508 پرونده هم در زمینه قاچاق کالا و ارز بوده است که بیشتر این پرونده در خصوص سوخت، دخانیات و محصولات بهداشتی و آرایشی بوده است که بازه زمانی رسیدگی به پرونده های این حوزه 10 روزه بوده است.

 

محمدی اعلام کرد: از ابتدای سال جاری 500 پرونده در زمینه دارو و درمان تشکیل شده است که مدت زمان رسیدگی به این پرونده ها سه روزه بوده است

 

وی خاطر نشان کرد: در زمینه عدم رعایت پروتکل هایی بهداشتی هم پرونده هایی با عناوین عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی، گرانفروشی اقلام بهداشتی، فروش اقلام بهداشتی تاریخ مصرف گذشته، تقلب، عرضه و فروش کالاهای بهداشتی قاچاق رسیدگی شده است.

 

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین یادآور شد: در مجموع در پرونده های مذکور متخلفان به پرداخت بیش از 511 میلیارد و 407 میلیون ریال جریمه نقدی در حق دولت محکوم شدند.

 

کد خبر 995460

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha