بسیج یک شبکه بزرگ خدمت رسانی است

حجت الاسلام علیزاده با گرامیداشت هفته بسیج، بسیج را یک شبکه بزرگ خدمت رسانی دانست و گفت: مصادیق خدمت رسانی بسیجیان را در مقابله با سیل، زلزله و شیوع کرونا می توان مشاهده کرد.

حجت الاسلام «ستار علیزاده» به مناسبت هفته بسیج در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت گفت: بسیج شجره طیبه ای است که ثمرات زیادی داشته و دارد.

 

مدیرکل اوقاف وامور خیریه گیلان با بیان اینکه بسیج نهادی برآمده از متن انقلاب است، افزود: خاطره ماندگار تفکر بسیجی را از ابتدای انقلاب و با روند محرومیت زدایی از کشور و نبرد با گروهک های تجزیه طلب و مقاومت در برابر دشمن بعثی می توان مشاهده کرد.

 

علیزاده با بیان اینکه کارکرد بسیج تنها در مبارزه با استکبار خلاصه نمی شود، گفت: هر جایی که کشور به مشکل برخورد کرد، تفکر بسیجی چاره کار و یاور مردم جامعه شد.

 

وی تاکید کرد: در تاریخ انقلاب، هر جایی که خواستیم کار سریع تر، سالم تر و خالص تر پیش برود و زودتر به مقصود برسیم، از نیروی پرتلاش بسیج استفاده کردیم.

 

مدیرکل اوقاف وامور خیریه گیلان بسیج را شبکه بزرگ خدمت رسانی دانست و گفت: بسیج فارغ از گرایشات سیاسی، همواره در میادین خدمت رسانی در عرصه های مختلف سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و حتی اقتصادی حاضر بوده است.

 

 وی یادآور شد: مصادیق خدمت رسانی بسیجیان را در سیل و زلزله سال های اخیر و مقابله با بیماری کرونا می توان برشمرد.

 

علیزاده تفکر بسیج را نجات دهنده کشور و معرفی کننده انقلاب در دنیا توصیف کرد و اظهارداشت: بسیج چون نگاهش بر داخل است و شعار تکیه بر توان داخلی سر می دهد بزرگترین مانع بر سر راه استکبار است.

 

وی با بیان اینکه ایران قبل از پیروزی انقلاب کشوری استعمار زده و در خدمت استکبار بود، اذعان کرد: به برکت تفکر بسیجی امروزه ایران اسلامی با وجود مشکلاتی فراوانی که از سوی استکبار بر آن تحمیل شده مستقل و آزاد است.

 

مدیرکل اوقاف وامور خیریه گیلان خاطرنشان ساخت: برای رسیدن به قله های پیشرفتی که به خاطر نقشه های دشمنان و مستکبرین از آنها محروم شده ایم، با توسل به تفکر بسیج که برآمده از قرآن و مکتب اهل بیت(ع) است باید تلاش و همت مضاعف داشته باشیم.

کد خبر 995472

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha