اهدای خون طلاب بسیجی حوزه علمیه بقیه‌الله (عج) اندیمشک

طلاب بسیجی حوزه علمیه بقیه‌الله (عج) اندیمشک سفیران هدایت شمال خوزستان امروز (شنبه ۱ آذر) به مناسبت هفته بسیج و با توجه به کمبود شدید منابع خونی در کشور، با حضور در پایگاه انتقال خون، اقدام به اهدای خون کردند.

«حجت‌الاسلام حسن آذرافروز» امروز (شنبه ۱ آذر) در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، از اهدای خون طلاب بسیجی حوزه علمیه بقیه‌الله (عج) اندیمشک خبر داد و اظهار کرد: این اقدام به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج و با توجه به کمبود شدید منابع خونی در کشور صورت گرفت.

 

مدیر حوزه علمیه بقیه‌الله (عج) اندیمشک سفیران هدایت شمال خوزستان با اشاره به اهمیت اهدای خون افزود: اهدای خون به عنوان حرکتی خداپسندانه و نوع‌دوستانه محسوب می‌شود و آثار مثبت زیادی را به همراه دارد.

 

وی با اشاره به اینکه اهدای خون باعث ایجاد حس ایثار و معنویت می‌شود اذعان کرد: با توجه به تدابیر اندیشیده شده، حضور در مراکز اهدای خون سبب شیوع ویروس کرونا نمی‌شود و شهروندان می‌توانند بدون استرس و احساس خطر، این حرکت خداپسندانه را انجام دهند.

 

حجت‌الاسلام آذرافروز به ارائه برخی از برنامه‌های حوزه علمیه بقیه‌الله (عج) اندیمشک در هفته بسیج پرداخت و تصریح کرد: در این هفته دیدار با خانواده شهدا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و برنامه‌ریزی و آغاز ۲ اردوی جهادی در راستای رفع مشکل نیازمندان صورت می‌گیرد.

 

وی در پایان از اعلام آمادگی کامل حوزه علمیه بقیه‌الله (عج) اندیمشک جهت همکاری با ستاد کرونا به منظور جلوگیری از شیوع و گسترش ویروس کرونا در وضعیت کنونی خبر داد.

 

کد خبر 995619

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha