استفاده از ماسک مسئولیت اجتماعی ما در قبال مقابله با کروناست

فلاح گفت: استفاده از ماسک مسئولیت اجتماعی ما در قبال مقابله با کروناست و نباید از این مسئله غفلت شود.

«مسعود فلاح» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران در بهشهر اظهار کرد: مردم باید استفاده از ماسک را در دستور کار قرار دهند و بدانیم باید با دوری از حاشیه با همدلی برای برون رفت از مشکلات تلاش کنیم.

 

رئیس اداره فرهننگ و ارشاد اسلامی بهشهر افزود: تنها داروی امروز ما در کنترل ویروس کرونا، استفاده از ماسک است و باید در این راستا فرهنگ سازی شود.

 

وی یادآور شد: خبرنگاران و اهالی رسانه و فضای مجازی، قبل از اینکه مطالبی را در فضای مجازی قرار دهند حتما از مسئولان در مورد مسئله و علت و علل های آن بپرسند و با دقت و موشکافی، روشنگری کنند.

 

فلاح گفت: استفاده از ماسک مسئولیت اجتماعی ما در قبال مقابله با کروناست و نباید از این مسئله غفلت شود و باید فرهنگ سازی مناسب در این بخش اعمال شود.

 

وی با اعلام اینکه همه ما به دنبال باز کردن گره ای هستیم، یادآور شد: نباید به فکر مچ گیری باشیم و لذا باید با تمام توان برای برون رفت از این مشکل ویروس کرونا و این بحران همه با هم متحد و همدل تلاش کرده و شاهد رخت بر کندن این ویروس از جامعه باشیم.

 

فلاح با تاکید بر فرهنگ سازی استفاده از ماسک همچون استفاده از کمربند ایمنی خاطر نشان کرد: اهالی رسانه و خبرنگاران در صف اول اطلاع رسانی قرار دارند و باید با استفاده از توان همه جانبه در این بخش تلاش کنند و استفاده از ماسک توسط اهالی فرهنگ و رسانه  که جنبه های فرهنگ سازی در جامعه دارند؛ بیشتر از همیشه مورد توجه و اجرا باشد.

کد خبر 995658

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha