بسیج مظهر ثبات، افتخار و عظمت نظام اسلامی ایران است

مروارید با تاکید بر اینکه در دوران جنگ، سازندگی , صحنه سیاست, بسیج همیشه پشتوانه ارزش‌ها و نظام و مانع ایجاد انحراف بوده است، افزود : فرهنگ بسیجی به مثابه الگویی کارآمد در عرصه‌های مختلف، مظهر ثبات، افتخار و عظمت نظام اسلامی ایران است.

«جعفر مروارید» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مشهد ضمن گرامیداشت ایام هفته بسیج با بیان اینکه در دوران جنگ، سازندگی و صحنه سیاست، بسیج همیشه پشتوانه ارزش‌ها و نظام و مانع ایجاد انحراف بوده، گفت: بسیج از اقشار مختلف و همه کسانی که دل در گرو انقلاب و ارزش‌ها دارند و برای عظمت اسلام و قرآن دل می‌سوزانند، تشکیل شده است، که در برابر دشمن، سرفراز ایستاده‌اند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی با تاکید بر اینکه به برکت قدرت و تفکر بسیج، امروز خدمت صادقانه، وحدت اسلامی، ایستادگی در برابر دشمنان و تلاش برای پیشرفت همه جانبه کشور را شاهد هستیم، افزود: ایمان محکم، بینش جامع و بصیرت نافذ بسیج، موجب شده دشمن نتواند آنها را از میدان به ‌در کند، چرا که بسیج ریشه‌ای ثابت است که ثمراتش در همه ابعاد دیده می‌شود.

 

وی با اشاره به اینکه امروز، عدالت جویان جهان، از رویکردهای بسیج و از استقامت و شجاعت ملت ایران الگو برداری کرده و ملت های آزاده برای رهایی از حکومت های ظلم و ستم از انقلاب ایران پیروی می کنند، اظهارکرد: بسیج مظهر اقتدار، ایستادگی و وحدت ملت ایران اسلامی است و این مفهوم در کلام مقام معظم رهبری، نیز به زیبایی تجلی یافته است.

 

مروارید با بیان اینکه بسیج مظهر وحدت، عشق و ایمان، مجاهدت و سربلندی کشور و ملت است، ادامه داد: امروز بسیج در حراست و حفاظت از ایران جایگاه مهمی دارد لذا تفکر بسیجی در همه اعمال ما باید جاری باشد علاوه بر اینکه، بسیج، الگوی کارآمد مقاومت در منطقه است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی با تاکید بر اینکه بسیج مستضعفان با تدبیر و ژرف نگری امام خمینی (ره) تشکیل شد و در مدتی کوتاه، تبدیل به شجره طیبه شد، گفت: فرهنگ بسیجی به مثابه الگویی کارآمد در عرصه‌های مختلف مظهر ثبات، افتخار و عظمت نظام اسلامی ایران است.

کد خبر 995683

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha