۸۹۰ تُن کود شیمیایی در اختیار کشاورزان طبس قرار گرفت

مدیر تعاون روستایی طبس با بیان اینکه ۸۹۰ تُن کود شیمیایی بین کشاورزان این شهرستان توزیع شده است، گفت: طی هشت ماه اخیر هزار و ۵۰۰ تُن نهاده دامی نیز بین کشاورزان و دامداران طبس با قیمت مصوب دولتی توزیع کردیم.

«مهدی آذرابین» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار کرد: در شهرستان طبس 23 تشکل زیر نظر تعاون روستایی با کارکردهای متفاوت فعالیت می کنند.

 

 

مدیر تعاون روستایی طبس با بیان اینکه در حال حاضر بحث خرید سبزیجات را در دستور کار داریم، افزود: در کارخانه سبزی خشکنی این شهرستان محصولات سبزیجات شهرستان را خشک و به صورت بسته بندی به شهرهای اطراف به فروش می رسانیم.

 

 

وی بیان کرد: حدود 450 هکتار از اراضی این شهرستان تحت کشت سبزیجات است و از ابتدای سال جاری تاکنون حدود 50 تُن سبزی تازه از کشاورزان شهرستان طبس خریداری کردیم.

 

 

مدیر تعاون روستایی طبس با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون 2هزار و 194 تُن گندم از کشاورزان خریداری کردیم، ادامه داد: سال گذشته هزار و 600 تُن گندم خریداری کرده بودیم و امسال سه مرکز خرید در این شهرستان در زمینه خرید گندم فعالیت داشتند.

 

 

آذرابین به خرید جو از کشاورزان طی سال جاری اشاره کرد و گفت: در این راستا 350 کیلوگرم جو از کشاورزان طبسی خریداری کردیم و در سال گذشته 315 کیلوگرم خریداری شده بود.

 

 

مدیر تعاون روستایی طبس با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون 890 تُن کود شیمیایی در این شهرستان توزیع شده است، افزود: طی این مدت هزار و 500 تُن نهاده دامی بین کشاورزان و دامداران طبس با قیمت مصوب دولتی توزیع کردیم.

 

 

وی در پایان اظهار کرد: طی هشت ماه اخیر سه هزار و 700تُن آرد بین نانوایان و روستاهای این شهرستان با قیمت کیسه ای حدود 40 هزار تومان توزیع کردیم.

 

 

کد خبر 995829

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha