بسیج ثمره دوراندیشی و نگاه استراتژیک امام خمینی (ره) بود

سرورگفت: تشکیل نهاد بسیج نشان از دوراندیشی، نگاه استراتژیک و همه جانبه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی بود.

«مهدی سرور» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با گرامی داشت هفته بسیج با تاکید بر اینکه این هفته یادآور از خودگذشتگی‌های فرزندان رشید ایران اسلامی است، گفت: بسیجیان یادگاران شجره طیبه‌ای هستند که معمار کبیر انقلاب اسلامی بنا نهاد.

 

فرمانده «تیپ نیروی مخصوص ۳۳ المهدی (عج)» با اشاره به اینکه تشکیل این نهاد نشان از دوراندیشی و نگاه استراتژیک و همه جانبه آن پیر فرزانه بود، افزود: بسیجیان در دوران دفاع مقدس و از همه اقشار مردم،  به میدان آمدند و تمام قد از کشور دفاع کردند.

 

وی با اشاره به اینکه تفکر بسیج، در ایران اسلامی ریشه زد، بیان کرد: بسیج همیشه در صحنه بوده و در تمام ادوار تاریخ درخشان انقلاب اسلامی، مایه سرافرازی، اقتدار و اتحاد کشورمان بوده است.

 

سرور با اشاره به اینکه بعد از دفاع مقدس هم بسیجیان در تمام عرصه‌های اجتماعی، علمی، پزشکی، دفاعی، سازندگی، حوادث طبیعی با تمام توان و اخلاص به یاری مردم و کشور شتافتند، تاکید کرد: امروز نیز بسیج در عرصه مبارزه با ویروس منحوس کرونا، به میدان آمده و از خدمات پزشکی تا ضدعفونی معابر و کمک‌های مومنانه فعالیت کردند.

 

وی با اشاره به سخن فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه بسیج یعنی نیروی کارآمد برای همه میدان‌ها، عنوان کرد: خداوند سبحان را شاکریم که اندیشه متعالی تشکیل بسیج که توسط معمار کبیر انقلاب اسلامی شکل گرفت، اینک، اندیشه فراگیر و گسترده در کشور است.

 

سرور ضمن ارج نهادن به زحمات و تلاش های تمامی بسيجيان جان بر كف در نهادينه کردن فرهنگ بسيجی، فرا رسيدن هفته بسيج را به تمام برادران و خواهران بسيجی تبریک گفت و توفيق روز افزون آنها را در راه تحقق اهداف انقلاب اسلامی خواستار شد.

کد خبر 995950

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha