اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در دزفول 

محمدی‌خباز از اجرای طرح امنیت اجتماعی و دستگیری ۲۷ نفر سارق مسلح ، هنجارشکنی و بزنم زننده امنیت خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از دزفول، «منصور محمدی خباز» امروز (یکشنبه ۲ آذر) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و با هدف برخورد با برهم زنندگان امنیت و هنجارشکنان، ۲۷ سارق مسلح، زورگیر و متجاوز به عنف طی عملیات‌های ضربتی و هماهنگ توسط پلیس آگاهی شناسایی و طی هفته با نظارت دادسرا دستگیر شدند.

 

دادستان عمومی و انقلاب دزفول افزود: بر اساس این طرح یک باند سه نفره سرقت مسلحانه و متجاوز به عنف، یک باند چهار نفره سرقت مسلحانه موتورسیکلت و یک باند ۱۰ نفره سرقت مسلحانه خودرو دستگیر شدند که طی این عملیات‌ها ۶ خودرو، ۱۷ موتورسیکلت و هفت تیغه قمه از سارقان در مخفیگاهشان کشف و ضبط شد.

 

وی همچنین از دستگیری ۱۰ سارق کیف‌قاپ و سارق به عنف خبر داد و تصریح کرد: این سارقان در بازجویی‌ها به بزه ارتکابی اعتراف کردند که مقادیری اموال مسروقه شامل کیف زنانه، جواهرات و گوشی موبایل از مخفیگاه آنها کشف شد.

 

محمدی خباز با بیان اینکه این طرح‌ها برای بالا بردن ضریب امنیت شهروندان در شهرستان دزفول ادامه دارند عنوان کرد: دستگاه قضایی و نیروی انتظامی دزفول در چارچوب قانون و بدون هیچ گونه مماشاتی با هنجارشکنان و برهم زنندگان امنیت عمل خواهند کرد.

 

وی یاد آور شد: این افراد بدانند که برای ادامه هنجارشکنی‌های خود هیچ حاشیه امنی ندارند و در سریع‌ترین زمان ممکن دستگیر و به سزای اعمال مجرمانه خود می‌رسند.

 

کد خبر 996020

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha