آیین تجلیل از کتابداران شهرستان بن در قالب سه شنبه های تکریم برگزار شد

آیین تجلیل از کتابداران کانون های فرهنگی و هنری مساجد همزمان با هفته کتاب و در قالب سه شنبه های تکریم با حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بن برگزار شد.

«مهدی طهماسبی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: آیین تجلیل از کتابداران کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان بن همزمان با هفته کتاب و در قالب سه شنبه های تکریم برگزار شد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بن ادامه داد: در این آیین از زینب سلیمی مسئول کتابخانه عمومی شهدای شهر بن به نمایندگی از کتابداران شهرستان تجلیل به عمل آمد.

 

وی ابراز کرد: کتابداران کانون های فرهنگی هنری با خدمت رسانی در حوزه کتاب سهم ویژه ای در ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی دارند.

 

طهماسبی اضافه کرد: کتابداران افسران خط مقدم فرهنگی هستند که با تمام وجود در راستای اعتلای فرهنگ و هنر و اندیشه در این مرز و بوم می کوشند.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بن ادامه داد: کانون های فرهنگی هنری مساجد در ایام کرونا خدمات زیادی در حوزه کتاب و کتابخوانی و ترویج فرهنگ کتابخوانی انجام می دهند.

 

وی، اجرای شنبه های کتاب مساجد، رواق کتاب، نذر کتاب، پیک کتاب و نمایشگاه های مجازی کتاب را از جمله برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد در ایام کرونا عنوان کرد.

 

کد خبر 996059

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha