برگزاری جشن تکلیف دختران دانش‌آموز تحت پوشش اداره بهزیستی اندیمشک

بیروم‌وند از برگزاری جشن تکلیف دختران دانش‌آموز تحت پوشش اداره بهزیستی اندیمشک با رعایت پروتکل‌های بهداشتی خبر داد و گفت: در این آئین به اقداماتی از جمله تلاوت قرآن، آموزش آداب وضو و بیان اهمیت ورود به عرصه تکلیف پرداخته شد.

«فرحناز بیروم‌وند» در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، از برگزاری جشن تکلیف دختران دانش‌آموز تحت پوشش اداره بهزیستی اندیمشک با رعایت پروتکل‌های بهداشتی خبر داد و اظهار کرد: در این آئین ضمن آماده‌سازی آرایه‌های جشن، آذین بندی و تهیه سجاده‌های نماز، به دانش‌آموزان هدیه و جوایزی اهدا شد.

 

رئیس اداره بهزیستی اندیمشک افزود: تلاوت آیاتی از قرآن کریم، آموزش آداب وضو، پرداختن به اهمیت ورود به عرصه تکلیف الهی، لزوم مراعات دستورات، اقامه نماز و آموزش ساخت کاردستی گل سر با نمد از بخش‌های آئین جشن تکلیف دختران دانش‌آموز تحت پوشش اداره بهزیستی اندیمشک بودند.

 

وی اذعان کرد: برپایی برنامه‌های فرهنگی به عنوان سرمایه‌گذاری بزرگ، تاثیرگذاری زیادی در تربیت فرزندان و پرورش نیروی انسانی دارند و کودکان با برخی از مفاهیم فرهنگی و اجتماعی که می‌توانند در بهبود کیفیت زندگی آنها اثرگذار باشد، آشنا می‌شوند.

 

بیروم‌وند اضافه کرد: اداره بهزیستی اندیمشک تلاش می‌کند با اجرای برنامه‌های فرهنگی، خاطراتی جذاب و معنوی از بندگی خداوند را در ذهن فرزندان که در ارتقای سلامت اجتماعی و روانی جامعه نقشی مهم و کلیدی دارند، ایجاد کند.

کد خبر 996100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha