واحد های صنفی که به اعمال محدودیت ها بی توجهی کنند پلمپ می شوند

گراشی گفت: با توجه به اعمال محدودیت در راستای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا و تلاش در راستای قطع زنجیره انتقال این بیماری و لزوم تعطیلی واحد های صنفی که مشمول محدودیت می باشند در صورت بی‌توجهی به تذکرها، این واحد ها در روزهای آینده پلمپ می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بوشهر، به دنبال اجرای محدودیت‌های کرونایی و لزوم تعطیلی برخی از اصناف در استان بوشهر در راستای جلوگیری از شیوع این بیماری و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا روز دوشنبه (3 آذر) مصاحبه ای با «مصطفی گراشی» رئیس اتاق اصناف استان بوشهر تنظیم شده که متن مصاحبه به شرح ذیل می باشد:

 

با توجه به محدودیت های کرونایی و لزوم تعطیلی برخی از اصناف، میزان مشارکت بازاریان استان بوشهر در این زمینه چگونه ارزیابی می کنید؟

بر اساس نتایج بازرسی‌های صورت گرفته و طبق جمع بندی ها، میزان ۹۸ درصد از اصناف مشمول محدودیت به صورت خودجوش اقدام به تعطیلی واحدهای صنفی خود کردند.

 

تا کنون واحد صنفی متخلفی در استان بوشهر پلمپ شده است؟

در حال حاظر هیچ واحد صنفی در استان پلمپ نشده و تعداد اندکی از اصناف که از محدودیت‌ها تخطی کرده بودند اخطار دریافت کردند که امروز و روزهای آینده دوباره بازرسی خواهند شد.

 

واحد های صنفی متخلف که به اعمال محدودیت ها بی توجهی کرده بودند در چه مناطقی بیشتر رویت شدند؟

اصناف واقع در خیابان‌های مرکزی شهر بوشهر بیشترین میزان تعطیلی و همکاری را داشتند و بی توجهی به محدودیت‌ها بیشتر از سوی واحدهای صنفی واقع در کوچه‌ها و خیابان‌های فرعی بوده است.

 

برخورد اتاق اصناف بوشهر با واحد های متخلف در این ایام به چه شیوه ای می باشد؟

با توجه به اعمال محدودیت در راستای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا و تلاش در راستای قطع زنجیره انتقال این بیماری و لزوم تعطیلی واحد های صنفی که مشمول محدودیت می باشند در صورت بی‌توجهی به تذکرها، این واحد ها در روزهای آینده پلمپ می‌شوند.

 

بازرسی از واحد های صنفی به چه صورت انجام می شود؟

 به دنبال اجرای محدودیت‌های کرونایی از اول آذرماه در کل کشور، ۱۰ تیم کنترل در گشت های مشترک فعالیت‌ واحدهای صنفی گروه‌های ۲، ۳و ۴ در شهر بوشهر را زیر نظر دارند و بازرسی‌ها از سطح شهر هر روز تا ساعت ۱۰ شب ادامه دارد و همه محله‌ها روزانه بازدید می‌شوند.

 

چه نهاد هایی در گشت های بازرسی بر اصناف استان بوشهر مشارکت دارند؟

 نمایندگان اتاق اصناف، نظارت و بازرسی اداره کل صنعت، معدن، و تجارت، مرکز بهداشت، تعزیرات حکومتی و نیروی انتظامی بوشهر در گشت‌های مشترک رعایت محدودیت‌ها در بوشهر را کنترل می‌کنند.

 

کد خبر 996129

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha