نیازمند همراهی و همکاری مسئولان اجرایی شهرستان و خیرین مدرسه ساز هستیم

سرپرست مدیریت آموزش و پرورش شهرستان قرچک گفت: نیازمند همراهی و همکاری مسئولان اجرایی شهرستان و خیرین مدرسه ساز هستیم.

‍به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان­ های تهران،روح الله فراهانی سرپرست مدیریت آموزش و پرورش شهرستان قرچک به همراه اعضای شورای معاونین با دوستی نژاد دادستان شهرستان قرچک در خصوص مسایل آموزش حقوق اداری، کاهش آسیب‌های اجتماعی و افزایش امنیت فضاهای آموزشی شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

سرپرست مدیریت آموزش و پرورش شهرستان قرچک اظهار داشت: هر قدر که در حوزه آموزش و پرورش صرف شود سرمایه گذاری بلند مدت برای آینده کشور است، چرا که آموزش و پرورش یک دستگاه مولد در جامعه است که وظیفه انسان سازی در جامعه را بر عهده دارد.

فراهانی گفت:  بسیاری از هزینه های  که صرف پرونده های قضایی می شود، صرف هزینه های تربیتی در آموزش و پرورش شود شک نکنید جرم و جرایم در کشور به میزان قابل توجهی کاهش پیدا خواهد کرد.
سرپرست مدیریت آموزش و پرورش شهرستان قرچک تاکید کرد: با توجه به کمبود فضاهای آموزشی در شهرستان و ساخت و سازهای بی رویه و افزایش تعداد دانش آموزان در شهرستان نیازمند ورود دستگاه قضایی برای اجرای ماده ۱۸ شورای آموزش و پرورش هستیم تا انبوه سازان و کسانی که اقدام به ساخت و ساز در شهرستان می نمایند سرانه های آموزشی را به طور کامل رعایت نمایند.
وی تصریح کرد: در چند سال گذشته با همراهی و همکاری دستگاه قضایی و شهرداری شهر قرچک  و سازمان ثبت اسناد و املاک اکثر فضا های آموزشی شهرستان دارای  سند  شده است تا  از ورود افراد سودجو در بحث تملک دارایی های آموزش و پرورش جلوگیری شود.

فراهانی بیان داشت: دست همراهی و همکاری مسئولان اجرایی شهرستان و خیرین مدرسه ساز را می فشاریم و نیازمند نگاه خیرخواهانه خیرین در حوزه‌های آموزش و پرورش هستیم چرا که شهرستان قرچک نیازمند افزایش سرانه فضاهای آموزشی می باشد.

وی بیان کرد: با توجه به ظرفیت موجود در  آموزش و پرورش از دستگاه قضایی شهرستان می خواهم با توجه به پتانسیل های موجود در بستر شاد آموزش‌های پیشگیرانه در حوزه آموزش حقوق اداری، کاهش آسیب‌های اجتماعی، آموزش حقوق عامه و حقوق برای دانش آموزان به صورت آنلاین برگزار شود.

 فراهانی در پایان گفت: نیازمند همراهی دستگاه قضایی برای صدور مدارک هویتی برای  برخی از دانش آموزانی که مشکلات ثبت هویتی دارند، هستیم تا در زمان ثبت‌نام مشکل خاصی وجود نداشته باشد تا دانش‌آموزانی که نقص مدرک هویتی دارند بتوانند از خدمات آموزشی برخوردار شوند. حل این مشکل ،نقش موثری در انسداد مبادی بیسوادی در شهرستان و همچنین کاهش آمار کودکان بازمانده از تحصیل را دارد .

کد خبر 996167

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha