اجرای ویژه برنامه های کانون فرهنگی هنری ام البنین (س) به مناسبت هفته بسیج

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری ام البنین (س) گفت: همزمان با هفته بسیج ویژه برنامه های انس با قرآن کریم و تکریم از خواهران بچه های مسجدی بسیجی اجرا شد.

«معظمه کریمی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: همزمان با هفته بسیج ویژه برنامه های انس با قرآن کریم و تکریم از خواهران بچه های مسجدی بسیجی اجرا شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری ام البنین (س) تصریح کرد: مراسم انس با قرآن کریم با نیت اهدا به روح پرفتوح شهدای دفاع مقدس، مدافعان حرم و به ویژه سردار شهید قاسم سلیمانی و با حضور فعالان این کانون برگزار شد.

 

وی اظهار داشت: این ویژه برنامه معنوی به دلیل شیوع بیماری کرونا با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد.

 

کریمی ادامه داد: تکریم از خواهران بچه های مسجدی بسیجی از دیگر برنامه های اجرایی به مناسبت هفته بسیج بود که با حضور فرماندهان حوزه بسیج شهر هشتجین در مسجد فقیر برگزار شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری ام البنین (س) افزود: بسیج یکی از پایه های تکلیفی و اعتقادی انقلاب اسلامی است که توسط امام خمینی (ره) برای دفاع از حریم ارزش های این انقلاب به وجود آمد.

 

کریمی  اذعان داشت: بسیج تاکنون در حریم دفاع از ولایت و انقلاب توانسته کارنامه خوبی از خود نشان دهد و تمام ارکان های فرهنگی و مسجدی عضو موثری از بسیج هستند.

 

کد خبر 996226

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha