محفل مجازی ختم قرآن کریم به نیت شادی روح پرفتوح سردار شهید قاسم سلیمانی برگزار شد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س) گفت: محفل مجازی ختم قرآن کریم همزمان با هفته بسیج به نیت شادی روح پرفتوح شهدا و به ویژه سردار شهید قاسم سلیمانی با مشارکت اعضای این کانون برگزار شد.

«شورانگیز نوروزی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: محفل مجازی ختم قرآن کریم همزمان با هفته بسیج به نیت شادی روح پرفتوح شهدا و به ویژه سردار شهید قاسم سلیمانی با مشارکت اعضای کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س) برگزار شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س) تصریح کرد: این طرح معنوی با مشارکت بسیار خوب اعضای و فعالان کانون روبرو شد و توانستیم یک دوره ختم قرآن کریم را با نیت شهدا به صورت مجازی برگزار کنیم.

 

وی اعلام داشت: چنین برنامه های فرهنگی می تواند زمینه انس نوجوانان و جوانان با قرآن کریم را فراهم کند و تلاش کرده ایم تا تفسیر و معانی قرآن کریم نیز برنامه هایی برگزار شود.

 

نوروزی خاطر نشان کرد: متاسفانه به دلیل شیوع بیماری کرونا این برنامه معنوی به صورت مجازی در شبکه های اجتماعی برگزار شد و مورد استقبال اعضای کانون قرار گرفت.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س) افزود: نسل امروز مدیون شهدا هستند و باید با کارهای فرهنگی جایگاه رفیع آنها را حفظ کنند و این فرهنگ عظیم را به نسل های آینده انقلاب انتقال دهند.

 

نوروزی ادامه داد: هم اکنون بسیاری از فعالیت های فرهنگی این کانون از طریق فضای مجازی و شبکه های اجتماعی پیگیری می شود و دعای صحیفه سجادیه با هدف دوری بلا و نابودی این بیماری را از درگاه متعال خواستار هستیم.

 

کد خبر 996265

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha