اجاره بهای ۲۴۸ منزل و مغازه در بجنورد بخشوده شد

مسئول روابط عمومی سپاه بجنورد گفت: با پیگیری‌های انجام شده از سوی بسیج اقشار متخصصین وحوزه‌های مقاومت بسیج شهرستان بجنورد، بخشی از اجاره بهای ۲۴۸ منزل و مغازه‌های این شهرستان، بخشوده شد.

«اسماعیل علی آبادی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بجنورد با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تا کنون بخشی از کرایه ۲۴۸ منزل و مغازه در بجنورد با پیگیری‌های بسیج اقشار متخصصین و حوزه‌های مقاومت بسیج، بخشوده شد، گفت: ۴۸۰ گروه جهادی در شهرستان بجنورد فعال هستند و با کمک این گروه‌های جهادی، حدود ۲۰۰ میلیارد تومان از کرایه‌های منزل و مغازه در بجنورد، بخشوده شد.

 

 

مسئول روابط عمومی سپاه بجنورد با بیان اینکه از ابتدای شیوع کرونا، گروه‌های جهادی نقش بسیار زیادی در محرومیت‌زدایی و کمک به مردم داشتند، تصریح کرد: گروه‌های جهادی در حوزه های مختلف شهری با کسبه و صاحب‌خانه‌ها به گفت‌وگو پرداختند و توانستند تاکنون کمک بسیاری به آسیب دیدگان از کرونا داشته باشند.

 

 

وی با تأکید بر اینکه کمک‌های مختلف در این خصوص ادامه دارد، تصریح کرد: میانگین کمک‌ها در حال حاضر برای بخشودگی کرایه منزل و مغازه، ۸۰۰ هزار تومان است و امیدواریم با همکاری بیشتر مردم این کمک‌ها افزایش پیدا کند.

 

 

 

کد خبر 996292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha