اعطای تسهیلات به کار آفرینان و سرمایه گذاران حوزه اشتغال روستایی

خادمی با تاکید بر ضرورت بهره برداری بهینه از ظرفیت های بومی در راستای تقویت اشتغال در استان، گفت: کار آفرینان و سرمایه گذاران حوزه اشتغال روستایی از تسهیلات بانکی بهره مند می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « سید موسی خادمی» امروز(3 آذر) در جلسه ویدئو کنفرانس با معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار، مدیر کل جذب و حمایت از سرمایه گذاری استان و مدیر کل کار و رفاه اجتماعی استان،اظهار داشت: باید با برنامه ریزی مناسب از ظرفیت های بومی در راستای تقویت اشتغال و تولید بهره گرفته شود.

 

استاندار لرستان با اشاره به وجود ظرفیت های گسترده در مناطق روستایی استان، افزود: باید با جذب فرصت های سرمایه گذاری از این ظرفیت های برای تقویت اشتغال و تولید بهره گفته شود.

 

وی با اشاره به پی گیریه ها به عمل آمده در راستای طرح های اشتغال روستایی و طرح‌های کوچک، بیان کرد: سقف اعتبار مشاغل خانگی از ۶ میلیارد تومان به ۲۰ میلیارد تومان افزایش پیدا کند. 

 

استاندار لرستان در خصوص طرح هایی که  قرار است در مناطق سیل زده از محل اشتغال روستایی ایجاد شوند، گفت: در این زمینه برخی از محدودیت های آیین نامه ابلاغی به منظور تسهیل شرایط برداشته می شود. 

 

خادمی با اشاره به اینکه تعدادی طرح پیشنهادی جدید به وزارتخانه ارسال شده است، اظهار کرد: این طرح ها پس از کارشناسی، بررسی و  تصویب نهایی، تامین اعتبار شده و امیدواریم به کارآفرینان و سرمایه گذاران این حوزه به ویژه در حوزه شهرستان کوهدشت که جز یکی از ۳۱ شهرستان محروم کشور است،  تسهیلات لازم را ارائه کنیم. 

کد خبر 996306

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha