بارش برف و باران از سه شنبه در خراسان رضوی آغاز می شود

بر اساس اطلاعات اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی طبق تحلیل نقشه‌ها و مدلهای هواشناسی، هر چند انتظار داریم امشب به صورت محلی در برخی از نواحی شمالی و نواحی مرتفع جنوب استان شاهد بارش‌های پراکنده‌ای باشیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، بر اساس اطلاعات اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی طبق تحلیل نقشه‌ها و مدلهای هواشناسی، هر چند انتظار داریم امشب به صورت محلی در برخی از نواحی شمالی و نواحی مرتفع جنوب استان شاهد بارش‌های پراکنده‌ای باشیم.

 

اما به طور کلی وضعیت جوی استان تا فردا بعد از ظهر وضعیت نسبتا پایداری خواهد بود ضمن اینکه از عصر فردا سه‌شنبه با نفوذ سامانه بارش ‌زا دیگری به استان شروع بارش‌ ها را در سطح استان پیش‌بینی می‌کنیم، این بارش‌ها به شکل بارش باران و برف خواهد بود.

 

فاصله زمانی فعالیت این سامانه تا عصر چهارشنبه پیش‌بینی شده است. اما امشب تا اوایل وقت فردا، پدیده جوی غالب تشکیل مه و کاهش دید در سطح استان است. طی ۲۴ ساعت گذشته فریمان با کمینه دمای ۱۱- درجه سانتیگراد سردترین و داورزن با بیشینه دمای ۱۱ درجه سانتیگراد گرم‎ ترین شهرهای استان خراسان رضوی بوده‌اند.

 

در این مدت کمینه و بیشینه دمای هوای شهرستان مشهد بین ۴- و صفر درجه سانتیگراد در نوسان بوده است همچنین آسمان امروز دوشنبه شهرستان مشهد ابری همراه با مه صبحگاهی،گاهی وزش باد به تدریج کاهش ابرپیش بینی می شود،دمای هوای امروز مشهد در گرم ترین زمان ۶درجه سانتیگراد که درسردترین زمان به ۴ درجه سانتیگراد کاهش خواهد یافت.

کد خبر 996330

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha