۷۰۶ خودرو غیربومی در ایستگاه‌های کنترلی برگشت داده شدند

خجسته پور از برگشت ۷۰۶ خودرو غیربومی در ایستگاه‌های کنترلی استان سمنان خبردادوگفت: با آغاز محدودیت‌های جدید کرونایی مبادی ورودی استان سمنان در ۱۵ نقطه تحت کنترل قرار دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، «حبیب‌الله خجسته پور» در گفتگو با خبرنگاران از طریق فضای مجازی ضمن با اشاره به اینکه همزمان با آغاز محدودیت‌های جدید کرونایی مبادی ورودی استان سمنان در ۱۵ نقطه تحت کنترل قرار  دارد گفت: دو هزار و ۶۹۷ مورد کنترل در این مدت انجام‌شده که منجر به اعمال قانون ۴۴ خودرو شد.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان از برگشت۷۰۶ خودرو غیربومی در ایستگاه‌های خبردادوافزود: ابلاغیه محدودیت‌ها برای چهار گروه عمده بود و گزارش تخلفی برای مدارس، حوزه‌های علمیه و آموزشگاه‌های استان سمنان اعلام‌نشده است.

 

وی حضور کارکنان در شهرهای قرمز یک‌سوم و در شهرهای نارنجی ۵۰ درصد اعلام کردوگفت: دورکاری به معنای تعطیلی نیست و کارکنان باید در محل سکونت با استفاده از تلفن و شبکه‌های اطلاع‌رسانی به ارائه خدمت بپردازند.

 

خجسته پور مشارکت وهمکاری اصناف و بازاریان در سراسر استان سمنان را در رعایت دستورالعمل جدید مطلوب ارزیابی کردوافزود: با تداوم اجرای این محدودیت‌ها در دو هفته آینده شاهد تغییر رنگ وضعیت شهرهای استان خواهیم بود.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان با تأکید بر اینکه تردد پلاک‌های بومی و غیربومی در جاده‌ها برقرار است ادامه داد: پلیس راهور برای صاحبان پلاک‌های غیربومی پیامک اخطار ارسال می‌کنند اما این به‌منزله جریمه نیست.

 

وی با اشاره به اینکه پلاک‌های غیربومی که در داخل شهر هستند می‌توانند در سطح شهر تردد کنند ولی به‌محض خروج به‌هیچ‌عنوان مجوز ورود نخواهند داشت و باید اعمال قانون شوند.

کد خبر 996357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha