صدور ۴۸۰ تاييديه ايمني و كيفيت آسانسور در لرستان

قنبریان با اشاره به اینکه آسانسور مشمول استاندارد اجباری است، گفت: طی بازرسی های به عمل آمده ۴۸۰ مورد تاییدیه ایمنی و کیفیت آسانسور در لرستان صادر شده است.

« مرضیه قنبریان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد 588 مورد درخواست بازرسی در سامانه مدیریت بازرسی آسانسور ثبت شده است.

 

مدیرکل استاندار لرستان با اشاره به اینکه آسانسور مشمول استاندارد اجباری است، افزود: در بازرسی های به عمل  آمده 480 مورد تاییدیه ایمنی آسانسوردر استان لرستان صادر شده است.

 

وی بیان کرد: از این تعداد تاییدیه های ایمنی صادر شده، 196 مورد مربوط به تاییدیه ادواری آسانسور و 284 مورد مربوط به تاییدیه اولیه بوده است.

 

قنبریان اذعان داشت: صدور تاييديه هاي آسانسور که داراي اعتبار يك ساله است، از طریق سامانه مدیریت بازرسی آسانسور به نشانی http://lift.isiri.gov.ir/ انجام می شود و بنابراین نیازی به مراجعه حضوری متقاضیان به اداره کل نمی باشد.

 

وی اظهار کرد: انجام سرویس و نگهداری مستمر آسانسور از بروز حوادث جلوگیری می کند و در صورت عدم انجام سرويس و نگهداري توسط شركت هاي مجاز و عدم بازرسي ادواري ساليانه توسط شركت هاي بازرسی همکار استاندارد، مسئوليت حوادث و سوانح احتمالي، متوجه مالكين و مديران ساختمان هاي داراي آسانسور و شركت های طرف قرارداد سرويس و نگهداري آسانسور مربوطه خواهد بود.

 

مدیرکل استاندارد لرستان، اظهار کرد: مالكين و مديران ساختمان ها مي بايست پيش از اتمام تاييديه ايمني آسانسور جهت انجام بازرسي ادواري و تمديد اعتبار تاييديه مذكور اقدام نمایند.

 

کد خبر 996363

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha