بسیج میقات پابرهنگان و معراج اندیشه پاک اسلامی است

خادمی در پیامی به مناسبت آغاز هفته بسیج، گفت: بسیج میقات پابرهنگان و معراج اندیشه پاک اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «سید موسی خادمی» امروز(3 آذر) در پیامی با گرامیداشت هفته بسیج، افزوده است:  تشکیل ارتش ٢٠ میلیونی به فرمان معمار کبیر انقلاب، نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی و زمینه ساز ایجاد تشکلی پرافتخار، نستوه و شکست ناپذیر بنام بسیج را فراهم آورده است. 

 

در ادامه این پیام استاندار لرستان آمده است: در وصف این نهاد مردمی و پر افتخار چه زیبا نگاشته اند، که : بسیج شجره طیبه و درخت تناور و پرثمری است که شکوفه های‏ آن بوی بهار وصل و طراوت یقین و حدیث عشق می دهد.

 

همچنین در این پیام آمده است: بسیج مدرسه عشق و مکتب‌‏شاهدان و شهیدان گمنامی است که پیروانش بر گلدسته های رفیع آن، اذان شهادت و‏ رشادت سر داده اند. 

 

استاندار لرستان در ادامه افزوده است: بسیج میقات پابرهنگان و معراج اندیشه پاک اسلامی است که تربیت‏ یافتگان آن، نام و نشان در گمنامی و بی نشانی گرفته اند.

 

خادمی در ادامه افزوده است: بسیج لشکر مخلص خداست که‏ دفتر آن را همه مجاهدان از اولین تا آخرین امضا نموده اند.‏

 

در ادامه این پیام استاندار لرستان آمده است: اینجانب فرا رسیدن هفته بسیج را به همه دلاور مردان غیور لرستانی و شیران بیشه نبرد دیروز که به فرموده رهبر معظم انقلاب؛ ((نبردشان بیش از آنکه شنیدنی باشد دیدنیست)) را تبریک گفته و خرسندم که بسیج مردمی در این ایام نیز ضمن پاسداری از ارزشهای انقلاب اسلامی در تمامی عرصه های سیاسی اجتماعی و فرهنگی با احساس مسئولیت آگاهانه حضوری فعال دارد و ضمن همکاری و همیاری با سایر اقشار در ایام مقابله با کرونا شاهد حضور گرم و فعال آنان در عرصه های مختلف بهداشتی و خدمت رسانی به مردم هستیم.از پروردگار متعال برای همه عزیزان آرزوی توفیق الهی و سربلندی دارم. 

کد خبر 996368

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha