۳۹۷ بیمار کرونا در استان فارس در بخش مراقبت های ویژه بستری شده اند

همتی گفت: ۲ هزار و ۳۸۲ بیمار بستری مشکوک و علامت دار به بیماری کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند که ۳۹۷ نفر آنها با وخامت در شرایط جسمی خود در بخش مراقبت های ویژه بستری شده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «عبدالرسول همتی»، امروز (دوشنبه 3 آذر) با اشاره به آخرین آمار ابتلا به کرونا در استان فارس به خبرنگاران گفت: از ابتدای شیوع کرونا در استان 136 هزار و 805 نفر به کرونا مبتلا شده اند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز افزود: تا کنون در کل استان بیش از 470 هزار تست کرونا در آزمایشگاه های تشخیصی مولکولی استان انجام شده است.

وی اضافه کرد: 2 هزار و 382  بیمار بستری مشکوک و علامت دار به بیماری کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند که 397 نفر آنها با وخامت در شرایط جسمی خود در بخش مراقبت های ویژه بستری شده اند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به قربانیان کرونا در 24 ساعت گذشته عنوان کرد: در شبانه روز گذشته 34 نفر مبتلا به کرونا فوت کردند که آمار فوتی های فارس را به 2 هزار و 229 نفر رسانده است.

همتی ادامه داد: از ابتدای شیوع کرونا در فارس تا کنون 118 هزار و 873 نفر از بیمارستان و ایزوله خانگی خارج شده اند.

 وی اعلام کرد: تعداد زیادی از شهرهای استان در وضعیت قرمز و هشدار قرار گرفته اند و تا کنون 9 هزار و 300 واحد صنفی به دلیل عدم رعایت نکات بهداشتی در استان با دستور مقام قضایی تعطیل شده اند.

کد خبر 996384

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha