بیان مطالبات مردمی و ترویج ارزش‌های انقلابی رسالت رسانه‌ها است

سیدصادق حسینی گفت: بیان مطالبات مردمی و ترویج ارزش‌های انقلابی رسالت امروز تمامی رسانه‌ها است که باید در اولویت قرار بگیرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان کردستان، سردار سید صادق حسینی فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان در نشست هم‌اندیشی نقش رسانه در ترویج تفکر بسیجی و ارتقای سطح سواد رسانه‌ای اعلام کرد: یکی از رسالت‌های اساسی رسانه‌ها در کنار بیان مطالبات مردمی، ترویج ارزش‌های انقلابی است و رسانه باید با ترویج خوبی‌ها و معروفات فرهنگ انقلاب اسلامی را معرفی کند.

 

وی با اشاره به اینکه هرکسی با هر رسانه‌ای مخاطب خاص خود را دارد، افزود: باید با تولید محتواهای ارزشی برای ترویج ارزش‌ها و فرهنگسازی در این زمینه تلاش کرد.

 

وی خاطر نشان کرد: خبرنگاران و اصحاب رسانه باید زمینه‌ساز برقراری پیوند بین مردم جامعه و مسوولان باشند و  در این راستا می‌توان با انعقاد تفاهم‌نامه سه جانبه بین صدا و سیما، ارشاد اسلامی و بسیج رسانه بیشتر به این موضوع پرداخت.

 

فرمانده سپاه بیت‌المقدس اعلام کرد: رسانه امروز جزیی از زندگی مردم است و باید بتواند خدمات و توانمندی‌های نظام را منعکس و مطالبات مردم را بیان کند.

 

حسینی تصریح کرد: انتقاد سازنده از مسوولان، دقت، سرعت و صحت باید در اخبار رسانه‌ها مدنظر قرار گیرد و اصحاب رسانه با نقد درست از عملکرد ادارات به پویایی ادارات و کاهش تخلفات کمک کنند.

 

وی بر توجه رسانه‌ها برای تولید محتوا متناسب با سنین مختلف تاکید کرد و گفت: رسانه باید برای رده‌های سنی مختلف محتوای رسانه‌ای تولید کند.

 

وی در پایان خواستار استفاده از ظرفیت نخبگان و جوانان شد  و اذعان کرد: در این راستا تشکیل قرارگاه فرهنگی و رسانه‌ای در استان ضروری است.

کد خبر 996429

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha