۵ آذر آغاز ثبت نام آزمون فراگیر  کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور

کعبی با بیان اینکه ثبت نام ۲۱ دوره فراگیر مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور از پنجم آذر آغاز می شود گفت: تنها مرجع ثبت نام در دوره های فراگیر مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور سازمان سنجش است و داوطلبان فریب موسسات جعلی را نخورند.

«عارف کعبی» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: ثبت نام بیست و یکمین دوره فراگیر مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور از تاریخ پنجم آذر آغاز می شود و ثبت نام داوطلبان تا ریخ 12 آذر ادامه دارد.

 

مدیر روابط عمومی دانشگاه پیام نور خوزستان با بیان اینکه داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش مراحل ثبت نام  را تکمیل کنند افزود: بر اساس اعلام سازمان سنجش تاریخ آزمون این دوره فراگیر 17 بهمن خواهد بود و طبیعتا با توجه به شرایط شیوع کرونا و محدودیت های ناشی از این اتفاق، ممکن است ستاد ملی مقابله با کرونا زمان برگزاری این آزمون را تغییر دهد.

 

وی با اشاره به اینکه دانشجویانی که از طریق آزمون فراگیر وارد دانشگاه پیام نور می شوند همانند دیگر دانشجویان مقاطع مختلف از مزایایی این دانشگاه بهره مند خواهند شد تصریح کرد: بهره مندی از وام 200 میلیون ریالی، برخورداری از کالاکارت ویژه تهیه تجهیزات الکترونیکی و تحصیلی، و... از جمله مهمترین مزایای این دانشگاه هستند.

 

کعبی با تاکید بر اینکه هیچگونه موسسه وابسته به این دانشگاه وجود ندارد اضافه کرد: متاسفانه مشاهده شده که سوءاستفاده های با نام دانشگاه انجام شده که اخطارهای لازم داده شد؛ داوطلبان ورود به دانشگاه پیام نور باید دقت داشته باشند که فریب این موسسات را نخورند زیرا تنها مرجع ثبت نام در دوره های فراگیر مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور سایت سازمان سنجش است.

 

وی خاطر نشان کرد: دانشجویانی که آزمون فراگیر این دانشگاه را با موفقیت به پایان می رساند سال تحصیلی خود را به عنوان ترم دوم آغاز خواهند کرد و قبولی در دروس آزمون فراگیر ترم یک برای آن ها لحاظ می شود.

 

کد خبر 996555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha